[86c] 1.1>1.3 problemy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

[86c] 1.1>1.3 problemy

Post autor: Banas921 »

Witam, kupiłem polo 1.3 + lpg z 86roku. Oryginalnie było to 1.1 ale po padnięciu silnika właściciel zmienił sobie silnik na 1.3 na gaźniku na P cośtam. I teraz zaczynają się pytania> problemy. Czy na instalacji od 1.1 będzie śmigał dobrze silnik 1.3? Na początku nie chodził na benzynie - zamiast kabla + który otwiera dyszę wolnych obr. był kabel - . Połowa kabli, jest nie podłączona, na ścianie grodziowej jest takie urządzenie w którym są 3 króćce od podciśnień + kostka, ale tylko jedno podciśnienie jest. Ogólnie auto chodzi na benzynie jak by chciał a nie mógł. Na gazie chodzi w miarę ale zjada około 9,5l gazu ale to myślę że normalnie. Chciałbym doprowadzić to auto do porządku. Ma ktoś schemat instalacji el. sterowania silnika od 1.3? I jeszcze jedno, czy w instalacji od 1.1 jest złącze diagnostyczne? Szukałem tam nad schowkiem kierowcy i nigdzie nie mogę znaleźć.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

86r zlacza diagnostycznego nie znajdziesz.

Kłania się książka sam naprawiam i podłączenie wszystkiego jak należy lub oddać go komus kto wie gdzie i jak
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Co gdzie i jak dam rade, tylko interesował mnie schemat. Nie wiedziałem że w sam naprawiam go znajdę. Dzięki



@edit

niestety w Sam naprawiam nic ciekawego odnośnie schematu sterowania silnika nie ma.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

jaki masz tam gaznik?
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Pierburg 28-30 2E3
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

zaraz cos znajdziemy.

ogolem gaznik dosc wredny.
Awatar użytkownika
wladzik44
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:52
Lokalizacja: Wola k/Pszczyny

Post autor: wladzik44 »

B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

Już mnie to wkurzać zaczyna. Raz odpale, normalnie równo fajnie chodzi, ładnie się wkręca ładnie jedzie. Za jakiś czas znowu pale dziada, to nim odpali mija kilkaaaa sekund, nie wkręca się, chodzi nie równo. Idzie zamienić w tym silniku gaźnik na monowtrysk?
Awatar użytkownika
monko00
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 05 kwie 2012, 21:08

Post autor: monko00 »

Mam podobne problemy z tym samym gaźnikiem w polo(1,3 MH) tyle, że bez instalacji gazowej. Gubi mi wolne obroty przy schodzeniu z wyższych i zdarzyło mu się w czasie jazdy i przy ruszaniu dławić poniżej 2tyś obr/min.
Czasem naprawi się i jest ok a czasem znowu to samo... dziś znowu nie trzyma wolnych obrotów :/
m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

Panowie w mh sa gaźniki z 3 podcisnieniamy w gazniku 2e3 sa tylko 2 macie inne gazniki :P pomoże wam zestaw regeneracyjny ( uszczelki) membranka przyspieszacza i wzbogacacza :) ja wymieniłem to i gaznik huja jak szalony
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”