[9n3] Auto nie ma mocy/

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lumix
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2010, 19:00

[9n3] Auto nie ma mocy/

Post autor: lumix »

Witam.
Polo 1,4 TDI 70km.

Otóż mam taki problem u siebie w aucie.
Uległ mi awarii czujnik położenia wałka rozrządu. Wymieniłem, usunąłem błąd.
Lecz auto nie ma mocy, tak jakby notlauf, ale to raczej nie to, komputer też nie pokazuje błędów.
Filtr paliwa też wymieniłem. Orientuje się ktoś co to może być?
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

moze ktorys z przewodow sie wypioł lub jest dziurawy idacy od turbiny lub do intercoolera.sprawdz.
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Czujnik położenia wałka rozrządu niema wpływu na moc, a potrzebny jest tylko do rozruchu. Gdyby był dziurawy wąż, jak sugeruje Tony, to silnik kopcił by na czarno, a później tryb awaryjny i zapisany byłby błąd. Moim zdaniem przepływomierz źle mierzy, przez co obcinana jest dawka paliwa, a w efekcie utrata mocy. Dodam jeszcze, że źle mierzący przepływomierz błędu nie wywali. Aby się o tym przekonać należy wykonać logi dynamiczne z grupy 003+011 i 008+010.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Moja sugestia to może zapieczone kierownice w turbinie?
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

a moze poprostu trzeba wlać V-Power i dać mu w rure aż czarno pojdzie za nim :P
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
r
ralfbox
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 23 paź 2010, 20:58
Lokalizacja: Gilowice

Post autor: ralfbox »

[quote=""Mati_9N""]Moja sugestia to może zapieczone kierownice w turbinie?[/quote]
turbina bez zmiennej geometrii jest
Obrazek
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

a posprawdzaj wężyki od podciśnienia czy nie są uszkodzone.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”