Temat wyjaśnia mniej więcej wszystko.
Pytania:
1. Czy jest możliwy bezproblemowy swap białych zegarów z Lupo/Arosy do naszych polówek?
Mam wersję z silnikiem 1.4 MPI i z ciekawości szukałem czy istnieją białe zegary no i są od Lupo albo Arosy.
2. Ktoś wie czy w moim aucie ( Silnik AUD ) jest wersja z jedną czy dwoma kostkami?
3. Czy dużo jest zabawy z ustawieniem takiego licznika? Nie mam zamiaru cofać sobie przebiegu bo to głupota dla mnie, ale liczę się z tym, że po wymianie, trzeba je zaprogramować na aktualny przebieg. Nie mylę się?
Interesująca mnie wersja:

Rozumiem, że poniższa wersja była tylko w Dieslach???

Te może nie są białe, ale fajny design, jakby się dało zmienić te obręcze na standardowe byłoby ciekawy efekt, nie wiem jakie to ma barwy podświetlenia.


