[6N] Kilka kwestii odnośnie "modernizacji"

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Rdsik
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2012, 18:18

[6N] Kilka kwestii odnośnie "modernizacji"

Post autor: Rdsik »

Witam,
Posiadam VW Polo 6n w dość przyzwoitym stanie.
Niedawno zrobiłem całą zawieszkę i lalunia trzyma się drogi że aż miło.
Niestety urodziła się z wadą sercową posiada bowiem 1.3 ADX które ani nie jedzie, ani mało nie pali.
Dodatkowo to totalny golas a brakuje jednak wspomy na mieście.

Chciałbym to zmienić.

1. Zmiana silnika z 1.3ADX na 1.6AEA
Z tego co wyczytałem wystarczy kupić goły silnik bez osprzętu. Wtrysk, kolektory, łapy, alternator i inne pierdoły zostają od ADX. Wymiany tylko komp od AEA a resztę przerzucamy.
Chciałbym zostać przy obecnej skrzyni 1.3. Z tego co wiem to podchodzi bez oporów.
W adx nie mam immo, więc po zmianie kompa od aea nie powinno być problemu tak?

2. Dołożenie wspomy.
Kupujemy wszystko co potrzeba czyli: zbiorniczek, węże, maglownicę, pompę i flanszę.
Demontujemy starą maglownicę, wsadzamy nową wraz z osprzętem na silnik i heja?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Rdsik"]W adx nie mam immo[/quote]
zostało wymontowane czy jak? czy tak ci się wydaje że nie ma immo?
Awatar użytkownika
Rdsik
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2012, 18:18

Post autor: Rdsik »

[quote="czaja"][quote="Rdsik"]W adx nie mam immo[/quote]
zostało wymontowane czy jak? czy tak ci się wydaje że nie ma immo?[/quote]
Nie zauważyłem aby w kluczyku coś "było".
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="Rdsik"]Nie zauważyłem aby w kluczyku coś "było".[/quote]
czyli rozbierałeś kluczyk??? bo w środku jest pastylka o wymiarach ok. 2x5mm i każde seryjne Polo 6N miało immobiliser w standardzie.
reasumując, kupując silnik kup go z immo i kompem co by nie było niespodzianek. chyba że masz dobrego magika co to przekoduje. bo tak też można zrobić. ale szczegóły to muszą podać bardziej oblatani w temacie.
Awatar użytkownika
Rdsik
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2012, 18:18

Post autor: Rdsik »

[quote="czaja"][quote="Rdsik"]Nie zauważyłem aby w kluczyku coś "było".[/quote]
czyli rozbierałeś kluczyk??? bo w środku jest pastylka o wymiarach ok. 2x5mm i każde seryjne Polo 6N miało immobiliser w standardzie.
reasumując, kupując silnik kup go z immo i kompem co by nie było niespodzianek. chyba że masz dobrego magika co to przekoduje. bo tak też można zrobić. ale szczegóły to muszą podać bardziej oblatani w temacie.[/quote]
Dlatego można wziąć dodatkowo immo+pastylkę, lub przeprogramować VAG'iem.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 20:04 przez Rdsik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote="Rdsik"]Dlatego można wziąć dodatkowo immo+pastylkę, lub przeprogramować VAG'iem.[/quote]

Vagiem lepiej nie ryzykować bo można całkiem immo uwalić... już temat przerabiałem.
Awatar użytkownika
Rdsik
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2012, 18:18

Post autor: Rdsik »

Ale po za tym to wszystko okej.
Czyli do swapa potrzebny:
silnik 1.6 AEA
komp
immo
pastylka do kluczyka

Do wspomagania:
-pompa z flanszą do silnika
-węże
-zbiorniczek
-maglownica
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Rdsik przejrzyj mój wątek robiłem dokładnie taki swap z zostawieniem skrzyni z ADXa włącznie, immo w 1.3 było (auto z 1994 r.).

Jabolek ja z tego co pamiętam miałem przeprogramowane immo i nie było problemów, a jak nie to zawsze można wywalić :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”