Ad1.
Regulacja linki sterowania
przepustnicy
Uwaga. Linka sterowania przepustnicy jest bardzo podatna na załamania, dlatego należy obchodzić się z nią szczególnie strożnie przy zamontowaniu. Niewielkie załamanie może spowodować późniejsze pęknięcie linki podczas jazdy. Nie wolno stosować linki, którauległa takiemu uszkodzeniu.
• Wcisnąć całkowicie pedał przyspieszenia
i zablokować go w tym położeniu lub skorzystać
z pomocy drugiej osoby.
• Sprawdzić, czy dźwignia przepustnicy opiera
się o ogranicznik całkowitego obciążenia.
• Jeśli nie opiera się, należy wyjąć klamrę
zabezpieczającą (strzałka na rys. V20-1042)
i przesunąć linkę przy wsporniku, aż dźwignia
przepustnicy będzie przylegała do ogranicznika
całkowitego obciążenia. W tym położeniu
włożyć klamrę zabezpieczającą. Dźwignia
przepustnicy dochodzi prawie do położenia
całkowitego obciążenia przy właściwym wyregulowaniu,
przy czym luz przy dźwigni powinien
wynosić najwyżej 1 mm.
• Zwolnić pedał przyspieszenia.
Ad2. Może powodować wypalanie gniazd zaworowych ze wzgledu na pojawianie się spalania stukowego. Ale tak mnie naszło...
Czujnik spalania stukowego opóźnia zapłon. W konsekwencji wychodzi na to samo? :crazy:
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)