[6N2] Cylinder raz pracuje raz nie-wtrysk,świece,kable OK

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
groovebuster
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 19 paź 2011, 17:47

[6N2] Cylinder raz pracuje raz nie-wtrysk,świece,kable OK

Post autor: groovebuster »

Witam mam problem z moim Polo. Wszystko zaczęło się od ostrej zimy, z powodu mojego wyjazdu, Polo było nie jeżdżone około trzech tygodni(mrozy po -20). Po powrocie gdy odpaliłem wyskoczył mi błąd check (pulsował a potem palił się na stałe) i silnik nierówno pracował. Myślałem że to wtrysk, odłączałem wszystkie kostki od wtrysków przy włączonym silniku i zauważyłem że na ostatnim wtrysku, nie występuje żadna reakcja jak zdejmuje i wkładam wtyczkę w kostkę. Sprawdziłem miernikiem kable, prąd docierał kostka była ok, więc myślałem że wtrysk jest zepsuty więc go wymieniłem. Po wymianie widać że raz na jakiś czas załapuje na 4 cylindry, pochodzi parę minut i dalej pracuje na trzech.
Dodam że wymieniłem świece na nowe, a kable mam stare ale "iskrzą"
Czy ma ktoś z was pomysł co to może być, bo ja już zgłupiałem. Czy duże jest prawdopodobieństwo że to przepustnica, bo coś na forum czytałem, że to może być przyczyną.
Pozdrawiam
Kamil
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

moze byc przebicie na przewodach .i zapłon wypada nastepnie zapala kontrolke
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
g
groovebuster
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 19 paź 2011, 17:47

Post autor: groovebuster »

sprawa się wyjaśniła, było przebicie na ostatnim przewodzie iskra szła raz do cylindra raz na jego obudowę, banalna przyczyna. Kupiłem nowe kable BOSCH i wszystko bangla.
T
Tony
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 339
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:37
Lokalizacja: WF

Post autor: Tony »

[quote="groovebuster"]sprawa się wyjaśniła, było przebicie na ostatnim przewodzie iskra szła raz do cylindra raz na jego obudowę, banalna przyczyna. Kupiłem nowe kable BOSCH i wszystko bangla.[/quote]
:victory:
V ZLOT   PKP  2010
VI ZLOT  PKP  2011:
I MIEJSCE W TURNIEJU PIŁKI NOZNEJ.GRUPA MAZOWIECKA

Grupa Mazowiecka -Stara gwardia
Smigałem: Polo 6n2 sdi , 6n2 gti ,Golfik 4 ,  9n 1.9TDI     
:  Audi A6 C6 3.2 Fsi .Audi Q7 4.2. Hyundai I 30 1.4
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”