Witam
Mam mega problem siedziałem w autku, próbowałem ruszyć i polo nagle zgasło i już nie zapaliło.
Wtryskiwacz podaje paliwo, ale niestety iskry brak. Do podmiany poszły cewka i aparat zapłonowy, lecz niestety nie pomogło nic. Zresztą gdyby to był hall to nie był by wstanie czytać obrotów walu, a kolejno podać paliwo.
Wziąłem miernik w łapska i do cewki, są trzy kable czarny, czarno - zielony i brązowy. W czarnym jest napięcie stałe 12v po włączeniu stacyjki, w reszcie brak napięć. A przy próbie uruchomienia silnika w kablach czarno - zielonym i brązowym jest tylko 0.20v i się nie zmienia.
Bezpieczniki wszystkie całe, moje podejrzenia padają na kostkę w stacyjce.
Liczę na waszą pomoc, wszelkie propozycje mile widziane.
Witam, podczas odpalania świecą się kontrolki?
jeśli nie to masz padnięto kostkę stacyjki.
jeśli potrzebujesz jeździć samochodem podłącz + pod czarny kabel
Czarny zasilanie za stacyjką .
Brązowy masa .
Pozostały kabel sygnał z ECU benzyny .
Znawcą nie jestem ale raczej masy nie ma , gdyby to była kostka nie było by zasilania na czarnym .
Auto działa, ogólnie to samo się naprawiło. Wymieniłem zapobiegawczo kostkę stacyjki, dwa przekaźniki koło ecu i zapsikałem wszystkie możliwe złącza kontaktem. Mam nadzieję,że autko nie zrobi mi już psikusa...
To i ja się przyłączę do tematu żeby nie zakładać nowego. W moim polo zaginęła iskra. Prąd oczywiście dochodzi do cewki i na tym tyle. Podłączałem ją na krótko do aku to jak mnie i kumpla #$%^&&&* iskra to aż odskoczyłem. Podłączyłem na krótko inna cewkę z golfa II taka walcowatą i za pierwszym zakręceniem iskra była potem już po dziś dzień :niewiem: Dodam że dwa dni wczesniej odpaliła przejechałem ok 500m zgasła. Za jakiś czas odpaliła i zaraz nagle zgasła znów. A dzień przed tym właśnie jeszcze to mama pojechała na zakupki mym autkiem i pod sklepem padł aku i tam modzone było przez lejce inny aku itp itd i zapaliła i wróciła normalnie. Pomocy :banghead:
najgorsze ze nie mam na podmiane. Gdzies jeszcze wyczytalem ze jak zewrze sie 0 i - z kostki z aparatu zaplonowego to ze wtryskiwacz powinien podac paliwo i byc iskra, zrobilem tak i brak znow iskry czyli z opisu tamtego to wina cewki i teraz nie wiem.... Przeciez na krotko dzialala. A moze to modul? Wiem jest razem z cewka ale to moze jego wina? Pytam o to wszystko bo nie chce kupic pol ukladu niepotrzebnie. Przepraszam ze bez pl znakow ale pisze z komorki
najgorsze ze nie mam na podmiane. Gdzies jeszcze wyczytalem ze jak zewrze sie 0 i - z kostki z aparatu zaplonowego to ze wtryskiwacz powinien podac paliwo i byc iskra, zrobilem tak i brak znow iskry czyli z opisu tamtego to wina cewki i teraz nie wiem.... Przeciez na krotko dzialala. A moze to modul? Wiem jest razem z cewka ale to moze jego wina? Pytam o to wszystko bo nie chce kupic pol ukladu niepotrzebnie. Przepraszam ze bez pl znakow ale pisze z komorki
Zaznacz sobie na aparacie i rancie głowicy jak masz zapłon ustawiony, wykręć aparat zapłonowy i na zapłonie pokręć palec aparatu i zobacz czy jest iskra jakaś inną świecą, co ty masz za silnik :?: ale hall ma takie objawy że iskra jest i nagle ucieka i za jakiś czas znowu jest możliwe że kostka stacyjki też szwankuje.
wszystko można sprawdzić użyj szukajki albo w manualach diagnostyka silnika
[quote="Czołg GT"]Zaznacz sobie na aparacie i rancie głowicy jak masz zapłon ustawiony, wykręć aparat zapłonowy i na zapłonie pokręć palec aparatu i zobacz czy jest iskra jakaś inną świecą[/quote] zrobiłem tak i iskry brak, miałem inny aparat i iskra była więc wiem czego szukać. Dzięki Czołg GT