[86c2f]Brak iskry, wtryskiwacz podaje paliwo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

[86c2f]Brak iskry, wtryskiwacz podaje paliwo

Post autor: adam »

Witam
Mam mega problem siedziałem w autku, próbowałem ruszyć i polo nagle zgasło i już nie zapaliło.
Wtryskiwacz podaje paliwo, ale niestety iskry brak. Do podmiany poszły cewka i aparat zapłonowy, lecz niestety nie pomogło nic. Zresztą gdyby to był hall to nie był by wstanie czytać obrotów walu, a kolejno podać paliwo.
Wziąłem miernik w łapska i do cewki, są trzy kable czarny, czarno - zielony i brązowy. W czarnym jest napięcie stałe 12v po włączeniu stacyjki, w reszcie brak napięć. A przy próbie uruchomienia silnika w kablach czarno - zielonym i brązowym jest tylko 0.20v i się nie zmienia.
Bezpieczniki wszystkie całe, moje podejrzenia padają na kostkę w stacyjce.

Liczę na waszą pomoc, wszelkie propozycje mile widziane.
Obrazek
Awatar użytkownika
zdziebel
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 20 cze 2010, 12:39
Lokalizacja: Morąg

Post autor: zdziebel »

Witam, podczas odpalania świecą się kontrolki?
jeśli nie to masz padnięto kostkę stacyjki.
jeśli potrzebujesz jeździć samochodem podłącz + pod czarny kabel
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Czarny zasilanie za stacyjką .
Brązowy masa .
Pozostały kabel sygnał z ECU benzyny .
Znawcą nie jestem ale raczej masy nie ma , gdyby to była kostka nie było by zasilania na czarnym .
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

zdziebel
Właśnie prąd jest na czarnym
leszek
Jutro sprawdzę tą masę, a sygnał z ecu idzie jako '+' ? Bo cholera to wie
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Auto działa, ogólnie to samo się naprawiło. Wymieniłem zapobiegawczo kostkę stacyjki, dwa przekaźniki koło ecu i zapsikałem wszystkie możliwe złącza kontaktem. Mam nadzieję,że autko nie zrobi mi już psikusa...
Obrazek
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Auto jeszcze zrobiło psikusa, ale przyczyna znaleziona. Jak się okazało uszkodzeniu uległ przełącznik "antykradziezowy".
Pozbyłem się dziada :)


Wysłane z Neo V przy użyciu Tapatalk
Obrazek
g
goferek
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 29 maja 2012, 9:23

Post autor: goferek »

To i ja się przyłączę do tematu żeby nie zakładać nowego. W moim polo zaginęła iskra. Prąd oczywiście dochodzi do cewki i na tym tyle. Podłączałem ją na krótko do aku to jak mnie i kumpla #$%^&&&* iskra to aż odskoczyłem. Podłączyłem na krótko inna cewkę z golfa II taka walcowatą i za pierwszym zakręceniem iskra była potem już po dziś dzień :niewiem: Dodam że dwa dni wczesniej odpaliła przejechałem ok 500m zgasła. Za jakiś czas odpaliła i zaraz nagle zgasła znów. A dzień przed tym właśnie jeszcze to mama pojechała na zakupki mym autkiem i pod sklepem padł aku i tam modzone było przez lejce inny aku itp itd i zapaliła i wróciła normalnie. Pomocy :banghead:
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

podmień aparat zapłonowy, myślę że czujnik halla ci robi psikusy.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
g
goferek
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 29 maja 2012, 9:23

Post autor: goferek »

najgorsze ze nie mam na podmiane. Gdzies jeszcze wyczytalem ze jak zewrze sie 0 i - z kostki z aparatu zaplonowego to ze wtryskiwacz powinien podac paliwo i byc iskra, zrobilem tak i brak znow iskry czyli z opisu tamtego to wina cewki i teraz nie wiem.... Przeciez na krotko dzialala. A moze to modul? Wiem jest razem z cewka ale to moze jego wina? Pytam o to wszystko bo nie chce kupic pol ukladu niepotrzebnie. Przepraszam ze bez pl znakow ale pisze z komorki
g
goferek
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 29 maja 2012, 9:23

Post autor: goferek »

najgorsze ze nie mam na podmiane. Gdzies jeszcze wyczytalem ze jak zewrze sie 0 i - z kostki z aparatu zaplonowego to ze wtryskiwacz powinien podac paliwo i byc iskra, zrobilem tak i brak znow iskry czyli z opisu tamtego to wina cewki i teraz nie wiem.... Przeciez na krotko dzialala. A moze to modul? Wiem jest razem z cewka ale to moze jego wina? Pytam o to wszystko bo nie chce kupic pol ukladu niepotrzebnie. Przepraszam ze bez pl znakow ale pisze z komorki
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Zaznacz sobie na aparacie i rancie głowicy jak masz zapłon ustawiony, wykręć aparat zapłonowy i na zapłonie pokręć palec aparatu i zobacz czy jest iskra jakaś inną świecą, co ty masz za silnik :?: ale hall ma takie objawy że iskra jest i nagle ucieka i za jakiś czas znowu jest możliwe że kostka stacyjki też szwankuje.
wszystko można sprawdzić użyj szukajki albo w manualach diagnostyka silnika
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
g
goferek
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 29 maja 2012, 9:23

Post autor: goferek »

silnik to 1,3 55koni nie znam oznaczenia jeszcze
g
goferek
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 29 maja 2012, 9:23

Post autor: goferek »

[quote="Czołg GT"]Zaznacz sobie na aparacie i rancie głowicy jak masz zapłon ustawiony, wykręć aparat zapłonowy i na zapłonie pokręć palec aparatu i zobacz czy jest iskra jakaś inną świecą[/quote] zrobiłem tak i iskry brak, miałem inny aparat i iskra była więc wiem czego szukać. Dzięki Czołg GT
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Does not have for that :hello:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”