Podpięcie Pilota[Sterownik]Pod fabryczny centralny zamek...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

wolalbym coś z metalowymi pilotami bo plastiki w kieszeni długie nie wytrzymają
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

ja mam taki i mogę polecić
http://moto.allegro.pl/sterownik-kazdeg ... 97252.html

śmiga już rok, jedyne co to jeden pilot się zepsuł, ale bezproblemowo przysłali nowy
a
artmajster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:12

Post autor: artmajster »

Witam

poradźcie czy sterownik carprotect BX10
ze schematem
Obrazek
podłączyć tak jak w punkcie F3?

będę podłączać tak jak opisane tutaj
http://vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t= ... 30626c8c1b


poradźcie proszę bo nie chcę się motać :/
Polo 6N Variant | 1,9 SDI AEY | 1998 r.
p
pablo22071990
Początkujący
Początkujący
Posty: 127
Rejestracja: 04 gru 2011, 12:45

Post autor: pablo22071990 »

artmajster a o co ci tak dokładnie chodzi bo nie rozumiem, ja podlaczalem ostatnio BX10 i to raczej jest bardzo proste powiedz dokladnie czego nie rozumiesz
a
artmajster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:12

Post autor: artmajster »

nie wiem które przewody dać na sterowanie pompką
Polo 6N Variant | 1,9 SDI AEY | 1998 r.
p
pablo22071990
Początkujący
Początkujący
Posty: 127
Rejestracja: 04 gru 2011, 12:45

Post autor: pablo22071990 »

no wiec na poczatek może napisze ze przydałby ci sie multimetr by wiedziec jakie napiecie gdzie płynie(oczywiscie mysle ze wiesz gdzie jest pompa)i tak
-pomaranczowy i pomaranczowo/czarny-zostaje niepodpiety;
-biały sygnał zamykania (czyli musisz zbadac w ktorym kablu pokazuje sie napiecie gdy zamykasz kluczykiem auto, jedna koncuwke z miernika daj sobie do masy a druga szukaj napiecia w kostce)
- żółty i zołto/czarny łączysz z +12 badz masa ( ale mysle ze do +12 bo przeważnie jest sterowanie plusem vw i tu tez mozesz wspomoc sie miernikiem ale podejrzewaz ze to bedzie kolor czerwony przy kostce taki grubszy kabel)
-biało czarny - i tu analogicznie do zamykania szukasz napiecia podczas otwierania kluczykiem dzwi
-niebieski to podłaczasz do kierunkowskazow ale pamietaj aby podłaczyc jeszcze dwie diody prostownicze bo inaczej podczas wlaczenia kierunkowskazu bede swiecily sie wszystkie kierunki
-czerwony dajesz do +12
-czarny masa
-rózowy bagaznik masa badz +
nie wiem jak z kostkami w polo 6n bo jakby byly takie same jak w 6n2 to powiedzialbym ci dokladnie ktory kabel gdzie dac
a
artmajster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:12

Post autor: artmajster »

jakby co to jutro będę jeszcze podpytywał :)
na razie dzięki
Polo 6N Variant | 1,9 SDI AEY | 1998 r.
a
artmajster
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 22 lis 2009, 11:12

Post autor: artmajster »

podłączyłem i działa super
jeżeli chodzi o instrukcję http://vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t= ... 30626c8c1b
to u mnie były inne kolory kabli w wiązce w progu
zielono-czerwony (otwieranie)
i zielono-niebieski (zamykanie)
być może przyczyną jest to że ja mam kombi

niemniej wszystko działa zarąbiście :)
pozdrawiam
Polo 6N Variant | 1,9 SDI AEY | 1998 r.
k
krakra88
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:27

Post autor: krakra88 »

Witam !!! dzisiaj próbowałem podpiąc sterownik pod swoj centralny i po 3 godzinach udało sie ale nie miałem lutownicy wiec rozpiolem kable spowrotem i w tygodniu to wszystko polutuje. Troche walki było i 3 spalone bezpieczniki ale rozgryzlem wszystko. Podpinalem sie bezposrednio pod pompke. Jak ktoś potrzbuje dane to podaje:
-centralka pomarańcz, czarny pomarańcz i czarny podłanczamy pod mase.
- centralka czerwony, żółty i czarno żółty podpinamy do pompki pod kabel biało czerwony (tam jest stały +)
- centralka biało czarny podłanczamy do pompki pod szaro czarny
- centralka biały podłanczamy do szaro czerwonego

chciałem sie tylko zapytac tych co montowali obok pompki czy ta antenka od centralki musi wystawać czy moze byc schowana ? przypuszczam ze sygnal bedzie za slaby nie ? kurcze ten kabel od centralki strasznie krotki i nie wiem gdzie ja przymocowac dobrze zeby ładnie sygnał łapał.

sterownik to RTX AS1 http://allegro.pl/sterownik-vw-polo-gol ... 74567.html
to co napisał suhhar działa jak powinno, podpięcie parę minut, pompka jest w bagażniku i jest tam na tyle miejsca żeby schować cały moduł i nie grzebać się z kablami w schowku, wpinamy się w kostkę od pompki i wszystko świetnie działa, dzięki za podpowiedź bo te schematy z instrukcji to masakra jakaś żeby się tak od razu połapać. :cool:
Awatar użytkownika
kaczaza5
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 8:22
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: kaczaza5 »

Siema a ja mam pytanko odnośnie sterownika bx30. Czy trzeba do niego dorzucać przekaźniki na sterowaniu, czy wystarczy się podpiąć bezpośrednio pod sterownik ?
Centralny fabryczny zapomniałem dodać
Tak żeśmy z teściem popili, że Polówke w dieslu kupiłem.
Kaca mam do tej pory.
Awatar użytkownika
Marcinku
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 26 sty 2017, 17:20

Post autor: Marcinku »

Witam,  mam polo classic z 1995 roku i do pompki idą tylko 3 kable czerwono/niebieski brązowy i zielono czerwony jak podłączyć do tego sterownik bx10
c
citos88
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 17 paź 2017, 9:18

Post autor: citos88 »

Witam, mam Polo 6n2 i próbuję podłączyć sterownik centralnego zamka do pompki wg manuala, który znajduje się na forum, ale mam problem, że działa zamykanie a otwieranie nie działa. Macie może jakiś pomysł co robię źle?
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”