[86c2f] 1.4 ABD kompresja

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

[quote="vwkas18"]Remekremek ile kilometrów przejechałeś??
a pozatym po co robić silnik skoro blok nie jest w najlepszej kondycji[/quote]


silnik miał byc na chodzie bo mój kaput (spadek w rozliczniu)

na razie ze wzgledu na mrozy ( garaz nieogrzewany ) wstrzymane wszelkie prace
Po wznowieniu odezwe sie
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

ponownie

podłaczyłem weze wodne zalałem woda dolałem oleju silnik zapalił . jak troche sie zagrzał zmierzyłem cis i na wszystkich po 12.5 atm
poskładałem do kupy tyle ze po bez przewodu podcis od filtra weglowego 1min pracy gasnie jak podepne go na miejsce ciezko zapala i niema wolnych obr a po chwili włacza sie piszczyk od cisnienia oleju
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

No to kolego ładniutką masz kompresje :)
[quote="Remekremek"]tyle ze po bez przewodu podcis od filtra weglowego[/quote]
to musisz mieć podłączone bo ciągnie nim lewe powietrze, rozumiem że chodzi o ten co idzie do elektrozaworu na ścianie grodziowej ? Jeżeli ten co napisałem już masz odpowiedź
Obrazek
z
zaba_1974
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 25 paź 2011, 5:28
Lokalizacja: DKL

Post autor: zaba_1974 »

Kto tak robi głowica do sprawdzenia wymiana uszczelniaczy i zawory do przeszlifowania i planowanie.koszt w przybliżeniu 200 zł. miska na dół , tłoki do góry pierścienie nowe przy okazi zobaczyć panewki korb. koszt 150 zł. i śpisz spokojnie teraz ta sama robota.Zapomniałem o jednym pierw trzeba zdiagnozować potem naprawiać nie na odwrót.
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

jeszcze raz

jak jest podpiety waż od elektrozaworu to odpala ciężko i nie ma wolnych obrotów i ciezko wkreca sie na wysokie
zdjety waz odpala idealnie a po min gasnie i tez ciezko wkreca sie na wysokie
Awatar użytkownika
szcz3pan
Newbie
Newbie
Posty: 19
Rejestracja: 27 kwie 2011, 9:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: szcz3pan »

Ja jak poskładałem mojego NZ po remoncie głowicy to miałem problem z wysokimi obrotami tzn miał jakby odcięcie w połowie otwarcia przepustnicy dusił się powyżej pewnych obrotów, lekarstwem na te objawy okazało się dobre przykręcenie masy, a była to chyba masa od wtrysków bo po dokręceniu od razu zaczęły chodzić jak traktor :D
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

cdn

PO zmianie kopa chodzi b ładnie

Mam jeszcze problem z olejem piszczy i mryga .Olej wymeniony ,czujki tez {uzywki}

zmierzyłem cisnienie oleju manometrem własnej konstrukcji tak ze wyniki ,,, okolo ;;
silnik juz troszke nagrzany olej poł syntetyk swierzy z filtrem
bieg jałowy ok 900 obr ------0,02 MPa
2000 obr ..........0,1 MPa

Wychodzi ze przy 2000 troche mało co ztym zrobic?
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

wymieniłem instalacje z kompem i jest ok
Czy to była przyczyna całego zamieszania z odpalaniem ?????
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”