[86c2f] 1.4 ABD kompresja

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

[86c2f] 1.4 ABD kompresja

Post autor: Remekremek »

Dorwałem z golfa III 1.4ABD po wsadzeniu do budy sprawdzam ciśnienie {na zimnym bo nie odpalił ]

i tak
1: 7,5 po 5ml oleju 8,7
2: 4 4,5
3: 12 13,5
4: 9 12,8

wedle książki ciśnienie powinno być 9,2

jakie sa wasze prognozy ?
Pytanie czy głowica jest taka sama ABD i AAU
Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, 20:23 przez Remekremek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

pierścienie :grin:
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

słabo z tą kompresja;/ tak jak kas napisał pierścionki do roboty;/
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

w tygodniu zdejme glowice moze cos wiecej bedzie wiadomo

orietujecie sie jakie koszty by wyszły przy wymianie pierscionków uszczelki pod głowica z planowaniem moze cos jeszcze
I czy sie opłaca ta cała zabawa
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Ja obstawiam głowice, wypalone zawory. Zbyt wielka rozbieżność między tłokami gdybys miał na wszystkich tak jak na 3 i 4 to silnik ok bo fabrycznie ma mieć 15
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

adam
być może ale ja nie jestem przekonany, stawian na piercionki, jak swojego 3f-a robiłem to na jednym garku miałem 8 a na reszcie 11 i ponad 11,
Zrobiłem pierścionki i teraz mam 13,5 na zimno na wszystkich 4 a głowicy nie ruszałem ;)
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

No piknie a ja chciałem kupić golfa z tym motorem a co jeśli one wszystkie takie zmęczone są ? :shock:
Jeździł ktoś golfiną z tym motorem ? Idzie to jako tako ? Niby 60 kucy tylko nie wiadomo ile na polu bryka no a buda sporo cięższa .
Sorry za OT ale wdzięczny będę za czyjesz wrażenia .
Obrazek
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

Po zdjeciu głowicy zastałem taki widok Generalnie duzo nagaru Trzonki zaworów tez oblepione . Kanały wodne zasyfione jakby jezdził na wodzie Co wy na to ?

Obrazek
Obrazek
Obrazek


[quote=""leszek""]No piknie a ja chciałem kupić golfa z tym motorem a co jeśli one wszystkie takie zmęczone są ? :shock:
Jeździł ktoś golfiną z tym motorem ? Idzie to jako tako ? Niby 60 kucy tylko nie wiadomo ile na polu bryka no a buda sporo cięższa .
Sorry za OT ale wdzięczny będę za czyjesz wrażenia .[/quote]

Jezdzdziłem 1.4 abd golfem i tak po mieście w korkach moze być lub w niedziele na wycieczke po okolicy
Rozejrzyj sie za czyms mocniejszym Mam golfa II z 1,8 na mono i jak potrzeba to idzie choc zawsze mogło by być lepiej
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

niejeden powie "idealnay" blok :crazy: :bye:
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

Nastepny problem

Po obróbce głowicy i wymianie uszczelki Sprawdzam kompresje a tam na
1 i 3 garze po 6
2 i 6 garze prawie zero

co jest ?
uszczelka wadliwa ?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Jak wszystko dobrze załozyłeś i poskrecałeś to pierścionki
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

[quote=""kolunio21""]Jak wszystko dobrze załozyłeś i poskrecałeś to pierścionki[/quote]

tylko dlaczego przed zdjęciem głowicy była jakaś kompresja na wszystkich
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Tak w ogóle to próbowałeś uruchomić silnik ? Czy cały czas mierzysz kompresje na zimnym, o ile mi wiadomo tak się nie robi, bo wyniki są z dupy Bardzo możliwe że popychacze się po prostu "wyciągnęły" tzn. że mogłeś choć nie świadomie lub z niewiedzy je źle poukładać, powinny być ułożone odwrotnie niż montowane :D(sorka inaczej nie umiem wytłumaczyć) i zawory się nie domykają przez to nie ma kompresji, ale myślę że to jest objaw chwilowy i sam powinien ustąpić.

Do głowy przychodzi mi też to:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Mogli przesadzić z dotarciem gniazd :)

Zresztą masz gwarancję na usługę więc reklamuj i informuj o nowościach
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Remekremek ile kilometrów przejechałeś??
a pozatym po co robić silnik skoro blok nie jest w najlepszej kondycji
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

ja stawiam na pierścionki
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”