[6n]Jaka norma Euro dla VW Polo III 1.4 AEX?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

[6n]Jaka norma Euro dla VW Polo III 1.4 AEX?

Post autor: ragiern »

Zewsząd słychać brednie ekologów dot. ochrony środowiska i zmniejszania emisji spalin, a ja nie wiem jaką normę Euro spełnia moje auto?!
Jeśli ktoś byłby wstanie mnie uświadomić i podeprzeć swoją odpowiedź linkiem do wiarygodnego źródła, byłbym bardzo wdzięczny. :)
Ostatnio zmieniony 08 mar 2012, 16:53 przez ragiern, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

z tego co wiem to chyba Euro 3
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
k
kiko03
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 03 mar 2012, 19:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kiko03 »

chyba ze masz LPG to wtedy pewnie z euro 5. Mowia ze gaz to paliwo niby eko :scratch: :hello:
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Euro 2 oraz zielona plakietka w Niemczech.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote="ragiern"]Zewsząd słychać brednie ekologów dot. ochrony środowiska i zmniejszania emisji spalin, a ja nie wiem jaką normę Euro spełnia moje auto?!Jeśli ktoś byłby wstanie mnie uświadomić i podeprzeć swoją odpowiedź linkiem do wiarygodnego źródła, byłbym bardzo wdzięczny.[/quote]
Zalezy w jakim stanie mechanicznym jest twoj silnik, a powinien chyba euro 2 lub 3.
Zreszta na necie to sprawdzisz tez.
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

był podobny temat poruszany jak PAffcio robił swapa w GTI, i tam z tego co wyszło to podobno te 1.6 16v są takie same tylko normą się różnią dlatego inne oznaczenia mają - tak mi coś świta :D
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Dlatego właśnie m. in. zrobili silnik 1.4 MPI (8V), by spełnić nowe normy spalin. Bo teoretycznie KM/Nm jest tyle samo i w tych samych zakresach.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

[quote="przem_polo"]euro 2 lub 3[/quote]
No własnie wiem, że coś koło tego, ale nigdzie nie jestem wstanie zdobyć dokładnej informacji. :(

[quote="kiko03"]chyba ze masz LPG to wtedy pewnie z euro 5[/quote]
Nie, nie zrobiłem z auta zapalniczki. :P
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

Czemu zakladasz temat,jak masz juz odpowiedz w tym temacie viewtopic.php?f=16&t=23884
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

[quote="przem_polo"]Czemu zakladasz temat,jak masz juz odpowiedz w tym temacie viewtopic.php?f=16&t=23884[/quote]
Nie uzyskałem w tamtym temacie potwierdzenia mojej hipotezy. :P
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

[quote="kiko03"]chyba ze masz LPG to wtedy pewnie z euro 5[/quote]

Jak silnik jest Euro 2 to na LPG też będzie euro 2, jak jest Euro 5 to po założeniu dobrej instalacji też ma mieć Euro 5.
Obrazek
k
kiko03
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 03 mar 2012, 19:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kiko03 »

Wporzadku kolego to odpowiedz mi na pytanie dlaczego np. w anglii jezeli masz lpg placisz mniejsze skladki, ze wzgledu na mniejsze zanieczyszczenie srodowiska chyba. A druga sprawa po co do ciezarowek a nawet juz aut osobowych stosuje sie ADblue skoro na przyklad jego silnik ma norme EURO 5, po co placic za jakis szajs. Albo dlaczego zrobione zostalo paliwo Pb skoro na etylinie 94 i 98 jezdzilo sie ok. A wedlug Ciebie norma EURO jest zalezna od silnika. :victory:
Awatar użytkownika
polakotek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 19 mar 2012, 23:02
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: polakotek »

JA przy 1.4 AKV mam euro 4.
Nie ma Polo, jest Skoda :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”