Zewsząd słychać brednie ekologów dot. ochrony środowiska i zmniejszania emisji spalin, a ja nie wiem jaką normę Euro spełnia moje auto?!
Jeśli ktoś byłby wstanie mnie uświadomić i podeprzeć swoją odpowiedź linkiem do wiarygodnego źródła, byłbym bardzo wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2012, 16:53 przez ragiern, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
[quote="ragiern"]Zewsząd słychać brednie ekologów dot. ochrony środowiska i zmniejszania emisji spalin, a ja nie wiem jaką normę Euro spełnia moje auto?!Jeśli ktoś byłby wstanie mnie uświadomić i podeprzeć swoją odpowiedź linkiem do wiarygodnego źródła, byłbym bardzo wdzięczny.[/quote]
Zalezy w jakim stanie mechanicznym jest twoj silnik, a powinien chyba euro 2 lub 3.
Zreszta na necie to sprawdzisz tez.
był podobny temat poruszany jak PAffcio robił swapa w GTI, i tam z tego co wyszło to podobno te 1.6 16v są takie same tylko normą się różnią dlatego inne oznaczenia mają - tak mi coś świta
[quote="przem_polo"]euro 2 lub 3[/quote]
No własnie wiem, że coś koło tego, ale nigdzie nie jestem wstanie zdobyć dokładnej informacji.
[quote="kiko03"]chyba ze masz LPG to wtedy pewnie z euro 5[/quote]
Nie, nie zrobiłem z auta zapalniczki.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
[quote="przem_polo"]Czemu zakladasz temat,jak masz juz odpowiedz w tym temacie viewtopic.php?f=16&t=23884[/quote]
Nie uzyskałem w tamtym temacie potwierdzenia mojej hipotezy.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
Wporzadku kolego to odpowiedz mi na pytanie dlaczego np. w anglii jezeli masz lpg placisz mniejsze skladki, ze wzgledu na mniejsze zanieczyszczenie srodowiska chyba. A druga sprawa po co do ciezarowek a nawet juz aut osobowych stosuje sie ADblue skoro na przyklad jego silnik ma norme EURO 5, po co placic za jakis szajs. Albo dlaczego zrobione zostalo paliwo Pb skoro na etylinie 94 i 98 jezdzilo sie ok. A wedlug Ciebie norma EURO jest zalezna od silnika. :victory: