[86c2f] nie odpala rano 1,4D

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

C
Chupacabra
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:04
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: Chupacabra »

Zapomniałem dać znać jak skończyła się moja historia...

Wyszło jednak na świece! :scratch:
Gość w serwisie, gdzie kupowałem nowy akumulator powiedział, że sprawdzili każdą z osobna i wszystkie były OK.
Mając to na uwadze szukaliśmy niepotrzebnie różnych innych rzeczy. Udało mi się nawet załatwić nocleg w ogrzewanej hali szkolnej, w nadziei, że wszystkie syfy w paliwie i filtrze się rozpłyną :grin: i nic.
W końcu mój mechanik, po wysłuchaniu całej opowieści stwierdził, że to muszą być świece. Sprawdził mi je jeszcze raz i okazało się, że wszystkie wypalone! Już wcześniej zdarzało się, że Mały leniwie zapalał, ale zwalałem to na stary akumulator, który był na wykończeniu. A tymczasem to kończące się świece dawały również swoje objawy...

No nic, w każdym razie wszystko już wymienione, nowe grzeją jak należy i... Polo znów radośnie zrywa się do jazdy :thumbsup:
"Nigdy nie wstrzymuj swoich bąków w sobie. One przemieszczają się po kręgosłupie aż do mózgu i tak tworzą się nasze gówniane pomysły..." Droopy

Škoda 120L 1989
VW Polo 86C2F 1992 1,4D
B
BobeR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:37
Lokalizacja: Milicz

Post autor: BobeR »

u mnie teaz odpala ale jak mu sie zachce...
czasami ranoo po trzykrotnym zagrzaniu swiec odpali odrazu a czasami krece i kerece, ale w koncu tez odpali...

Aku mam do wymiany to wiem, i chyba swiece profilaktycznie wymienie, duzy koszt to nie jest a moze sie wiele polepszyc ;)

poza tym cos czuje, ze mam za male sprezanie i bede musial glowice sciagac, szlifowac i zakladac nowe pierscienie i uszczelniacze ;)
C
Chupacabra
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:04
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: Chupacabra »

Łoł, to grubsza sprawa...
Ja głowicę mam po szlifowaniu - przy okazji wymiany uszczelki. Jeśli aku nie jest w jakimś beznadziejnym stanie, to proponowałbym zacząć od świec na Twoim miejscu. Skoro bateria przeżyła zimę, to tym bardziej przeżyje w cieple wiosnę i lato, a zmienisz sobie przed następną zimą (moja była już naprawdę beznadziejna - woziłem ze sobą prostownik i ładowałem ją w pracy :shock: )
Na same świece wydasz sporo mniej - za BOSHA płaciłem coś ok 120 zł...
Ja bym po kolei wykluczał poszczególne rzeczy :good:
"Nigdy nie wstrzymuj swoich bąków w sobie. One przemieszczają się po kręgosłupie aż do mózgu i tak tworzą się nasze gówniane pomysły..." Droopy

Škoda 120L 1989
VW Polo 86C2F 1992 1,4D
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

BobeR
zdaża się że przekaźnik od świec żarowych czasami się zawiesza.
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

BobeR
zdaża się że przekaźnik od świec żarowych czasami się zawiesza.
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
B
BobeR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 23 mar 2011, 18:37
Lokalizacja: Milicz

Post autor: BobeR »

hmm... bardzo mozliwe ;P chociaz swiece zawsze minimum 3x grzeje czasami nawet wiecej...

chociaz teraz jak sie zrobilo cieplej to i auto zaczelo duzo lepiej odpalac ;)
ale i tak to nie jest to co powinno byc i musze z tym w koncu cos zrobic... :banghead:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”