Na początku chcę wszystkim podziękować za pomoc w rozwiązaniu problemów związanych z Moim Polo :oki:
[size=99px]Model[/size]:
VW Polo II Boulevard rok 1993r
Przebieg 104000 km
silnik 86c2f<chyba z wtryskiem jednopunktowym.
pojemność: 1043 ccm
VIN: WVWZZZ80ZPPY14290

Historia
sprowadzony w 1995 jako składak przez starszego pana. Następnie w rękach znajomego przez 2 lata, gdzie miał zafundowany szlif głowicy i wymianę uszczelki.
Obecnie został scholowany do mnie, po 5 miesięcznym nieużytkowaniu z powodu grzania się.
Zauważyłem że nie załącza się wentylator,
niestety nie było oryginalnej części w sklepie - kupiłem zamiennik i zaczęło się załączać.
Przez co przestał się grzać.
Co zrobiłem:
1. Wymieniłem olej na 15w40 lotus mineralny i płyn chłodniczy.
2.Nowy akumulator
3.czujnik załączania wentylatora
Po przejechaniu 150km nie zauważalnym przybytku oleju ani ubytku płynu chłodzniczego.
OBJAWY:
1. Po przełączeniu stacyjki na I pozycje zapalają się wszystkie kontrolki a następnie:
-migają kontrolka oleju i cieczy chodzącej,
-po chwili miga kontrolka oleju,
-po odpaleniu kontrolki gasną, a silnik pracuje,
2. Po zatrzymaniu i po odczekaniu 10 min odkręcając zbiornik wyrównawczy cieczy chłodzącej następuje sykniecie któremu towarzyszy wyciek chłodziwa.
Czy tak powinno być?
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. :hello:
http://www.autocentrum.pl/awc/youngtimer/
16>05>2012
w końcu trzeba spisać cele.
1. 2 komplety stalówek
2. półka tylna
3. radio oryginalne
4. lakiernik: maska, drzwi kierowcy, dach(polerka)
5 konserwacja podwozia
6. konserwacja komory silnika
7. SWAP 1.6 ABU