[86c2f] Kompresor

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
radzio
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 15 lis 2008, 18:24

Post autor: radzio »

pajtak marcin genesis ma PY a nie 3f
Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pajtak »

a no to źle coś przeczytałem kiedyś bo ciągle myślałem że on ma 3f. A więc włożenie do PY eatona to poprostu wymiana G na eatona?? A jak jest z żywotnością eatona bo słyszałem że są to kompresory praktycznie nie do zajechania?? Bo o G słyszałem dużo złego
86c2f style - golf mk3 gti
Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pajtak »

http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f= ... &start=255 więc już sam nie wiem czy to 3f czy PY z eatonem
86c2f style - golf mk3 gti
N
NOCNYKONECK
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 24 sty 2011, 21:54
Lokalizacja: Koneck

Post autor: NOCNYKONECK »

Moje 3f leci spokojnie 170km/h. na maksa nie sprawdzałem ile bo nie ma warunków :) Więc kompresor jest mi zbędny chyba że co miesiąc zmieniał bym przegóby :amen:
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

NOCNYKONECK Nie chodzi o Vmax a o przyśpieszenie :) ja mojego aav rozbujalem do 160 ale co z tego :D jak to trwalo niewiadomo ile :P
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

na g40 forum ktos ma/mial 3f z kompresorem i pozytywnie sie o tym wypowiadal, tylko sek w tym, ze nie wiadomo czy nadal tym jezdzi, chwilowo sluch o tym 'rumaku' zaginal, trzeba by bylo ogarnac kto to byl i zagadac
N
NOCNYKONECK
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 24 sty 2011, 21:54
Lokalizacja: Koneck

Post autor: NOCNYKONECK »

Do 140 km/h to moment i mam ale więcej to trochę dłużej;)
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

z AAV na Pb jak latalem to 130 na 3biegu :D ale powyzej juz ciezko :)
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Grzesiek2507 kubiś :grin:
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

[quote=""vwkas18""]Grzesiek2507 kubiś :grin:[/quote]

o wlasnie, lata mu to jeszcze wgl? ciekawe
g
graph
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 10 lut 2012, 11:32

Post autor: graph »

Ja mam taki problem, przy wosokich obrotach piszczy mi jakiś pasek, i jest to coś odpowiedzialne za kompresor bo nie ma takiego ciśnienia doładowania jak powinno być bo nawet do 0.5 nie dochodzi. Co to może być i co z tym zrobić. Silnik z G40 oczywiście.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

to może być luźne paski klinowe i trzeba je naciągnąć :) ewentualnie wymienić.
g
graph
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 10 lut 2012, 11:32

Post autor: graph »

A da rade samumu naciągnąć te paski, jeśli tak to ew jak się za to zabrać.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

luzujesz kluczem 19 nakrętkę od strony pasków, luzujesz dużym imbusem na górze kompresora od strony kolektora śrubę, i jedną 13 na kolanie z kompresora do łapy. Ciągniesz G do przodu i w górę, kontrujesz, zaciągasz śruby.
g
graph
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 10 lut 2012, 11:32

Post autor: graph »

Chyba jednak paski są do wymiany, jak się fachowo nazywają te paski, ew jakiś numer.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”