[6KV] VW Polo Classic Coupe R36 by Darek-vw

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

pieprzyć wygląd, niech jakoś jeździ i troszkę gada :mrgreen:

Skfarek szczerze Ci powiem, że pewnie zapomnę zapytać (z wrażenia) o ten przewód ;)
ale jak go widziałem to kupowany z metra normalny miedziany przewód w czarnej izolacji, średnica samej miedzi na oko koło 1cm.

Jeszcze trochę odbiorę ulepa i dam dokładny aktual, żeby w końcu zakończyć ploty odnośnie silnika ;)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

darek-vw czyli pewnie spawalniczy ;-) Dzięki i czekam na aktual :good:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

do aku starczy zwykły przewód miedziany (linka) 50mm^2
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

:blush2: :yahoo: :mad2:

ObrazekObrazekObrazek
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

:| etam :(
ja liczyłem ze zdjecie bedzie z podniesiona maska ;) :mrgreen:
Awatar użytkownika
gwozdz
Administrator
Administrator
Posty: 1962
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:21
Lokalizacja: Kostrzyn Wlkp. :)

Post autor: gwozdz »

Zamek maski się zaciął i dupa nie ma jak otworzyć.
Zawias tak wysoko podniesiony bo cała buda zgniła i silnik się wlecze po ziemi.
Jak się nie ma co się lubi.... to się kocha żonę.

it's nothing personal i don't like anybody
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

starszy to ty będziesz gwozdziu :good: :rotfl:
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

chyba zapomniałem wstawić najważniejszego :scratch: :mrgreen:

tak mniej więcej wygląda :)
Obrazek

a tak go słychać :D
http://youtu.be/Fmfo2CXyvCA
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

darek-vw piękne picipolo :piwo: teraz pakuj wnętrze
teraz nie tylko bedzie widać ale i słychać
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Biedni kierowcy seryjnych szybkich aut :cool2:
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

Czas najwyższy na jakieś podsumowanie oraz rozwianie wszystkich plotek na temat silnika ;)


A więc od początku...

Na początku 2011 roku przeglądając ogłoszenia na popularnym portalu aukcyjnym natrafiłem na ogłoszenie samochodu Seat Toledo 2.3 V5 170km (Anglik) w bardzo atrakcyjnych pieniądzach, który wkrótce jako dawca trafiło na vwzone a silnik do pewnego mk2.
Wtedy urodził się pomysł poszukiwań troszkę mocniejszego auta jako dawcy czyli VW Golf mk4 w wersji V6 4motion czyli 204 konny silnik 2.8 24V.
Po dłuższych poszukiwaniach w połowie marca udało się sprowadzi z Anglii uderzony egzemplarz.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Auto do końca lipca czekało na wolną chwilę kiedy to rozpoczęła się jego rozbiórka i kompletowanie wszystkich części potrzebnych do swapa.

ObrazekObrazek


Później było już z górki, wizyta u Krzyśka w Genowefie i ugadanie szczegółów po czym pod koniec listopada auto trafiło na przeszczep serca.


Obrazek

Tutaj już standard, czyli wymontowanie ABF'a, przygotowywanie silnika V6 oraz skrzyni.
W skrócie: rozbieranie, malowanie, wymiana kompletnego rozrządu, sprzęgła, filtra / oleju silnikowego, płynu chłodniczego oraz oleju w skrzyni biegów, dorobienie półosiek, customowej łapy skrzyni, dodatkowo naprawa kilku rzeczy w aucie.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Po tych wszystkich zabiegach auto na początku lutego ożyło i zostało dokończenie szczegółów oraz ciężkie testy, czego wynikiem jest...

Obrazek

http://youtu.be/Fmfo2CXyvCA


[size=99px]W tym miejscu wielkie dzięki dla Krzyśka i Radka z Genowefa Garage za profesjonalne podejście i dobrą robotę oraz dla szaleńca Raszjana[/size]


Dokładna specyfikacja pojawi się później jak auto zostanie przygotowane do sezonu :)

Ja teraz w wolnych chwilach będę pakował resztę gratów w auto :D
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

no powiem ci to silnidło w tej budzie to na prawde rakieta :D :D a wydech też cos modzony pod ten silnik ???
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
d
darek-vw
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 447
Rejestracja: 22 gru 2008, 23:05

Post autor: darek-vw »

barmaz91 nie, zostawiam to sobie na później, początek jest 2,8 reszta 2.0 (55mm - seria 2.8 ma 65mm)
10\' VW Polo Classic Coupe R36


[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=185&t=26509]Wszystko o modyfikacji VW Polo Classic / Variant 6KV 1995-02
K
KoKo

Post autor: KoKo »

darek-vw
sprzedajesz może kiere z tego gÓlfa
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

darek-vw no powiem Ci że wygląda na profi robotę , pod machą wygląd jak "fabryczny" :good: :good:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”