Czas najwyższy na jakieś podsumowanie oraz rozwianie wszystkich plotek na temat silnika
A więc od początku...
Na początku 2011 roku przeglądając ogłoszenia na popularnym portalu aukcyjnym natrafiłem na ogłoszenie samochodu Seat Toledo 2.3 V5 170km (Anglik) w bardzo atrakcyjnych pieniądzach, który wkrótce jako dawca trafiło na vwzone a silnik do pewnego mk2.
Wtedy urodził się pomysł poszukiwań troszkę mocniejszego auta jako dawcy czyli VW Golf mk4 w wersji V6 4motion czyli 204 konny silnik 2.8 24V.
Po dłuższych poszukiwaniach w połowie marca udało się sprowadzi z Anglii uderzony egzemplarz.




Auto do końca lipca czekało na wolną chwilę kiedy to rozpoczęła się jego rozbiórka i kompletowanie wszystkich części potrzebnych do swapa.

Później było już z górki, wizyta u Krzyśka w Genowefie i ugadanie szczegółów po czym pod koniec listopada auto trafiło na przeszczep serca.
Tutaj już standard, czyli wymontowanie ABF'a, przygotowywanie silnika V6 oraz skrzyni.
W skrócie: rozbieranie, malowanie, wymiana kompletnego rozrządu, sprzęgła, filtra / oleju silnikowego, płynu chłodniczego oraz oleju w skrzyni biegów, dorobienie półosiek, customowej łapy skrzyni, dodatkowo naprawa kilku rzeczy w aucie.




Po tych wszystkich zabiegach auto na początku lutego ożyło i zostało dokończenie szczegółów oraz ciężkie testy, czego wynikiem jest...
http://youtu.be/Fmfo2CXyvCA
[size=99px]
W tym miejscu wielkie dzięki dla Krzyśka i Radka z Genowefa Garage za profesjonalne podejście i dobrą robotę oraz dla szaleńca Raszjana[/size]
Dokładna specyfikacja pojawi się później jak auto zostanie przygotowane do sezonu
Ja teraz w wolnych chwilach będę pakował resztę gratów w auto
