[6n2] zgasł i nie odpala pomocy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

[6n2] zgasł i nie odpala pomocy

Post autor: Karolek »

Witam sprawa wygląda auto wogóle nie odpala... A stało się to tak odpaliłem auto i powolutku sobie jechałem jakieś 300 m i nagle usłuszałem świzd coś w stylu lecących fajerwerków w góre... i auto zgasło , już nie szło go odpalić wziełem akumulator do naładowannia , nie pomogło od kabli też nic co to może być ???
rozrusznik ??? ale wydaje mi się że nie , albo łożysko na wałku się zatarło ??? sam nie wiem może ktoś coś doradzić ?? podpowiedzieć
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 0:31 przez Karolek, łącznie zmieniany 1 raz.
d
dav4
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2010, 16:12

Post autor: dav4 »

U mnie dziś dokładnie ten sam problem. Auto przejechało jakieś 500m, potem był świst niczym jak z paska klinowego a potem autko zgasło i teraz nie odpala. 6n2 2001r 1.4 16V. Proszę o rady
Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

Post autor: Karolek »

wiesz już coś na temat swojej polówki co jej dolega ??
Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

Post autor: Karolek »

doszedł nowy fakt , Brak kompresji :( Sam już nie wiem co mojej poli jest Miał ktoś podobny przypadek ? doradzcie coś czekam na pomoc
Awatar użytkownika
Iceman
Swój
Swój
Posty: 788
Rejestracja: 05 kwie 2009, 14:14

Post autor: Iceman »

czytałeś podobne tematy na forum, ostatnio dużo podobnych przypadków jest..

zdejmowałeś obudowę rozrządu ? nie strzeliła ci jakaś rolka ?
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

mogła ci sie zatrzeć jakaś rolka i pasek rozrzadu strzelił i kaput. Sciagles obudowe rozrzadu o patrzyłes co sie tam dzieje ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

Post autor: Karolek »

paski są ok
d
dav4
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2010, 16:12

Post autor: dav4 »

Prawdopodobnie zamarzła odma = silnik do wymiany :/ Z tego co czytam to w seatach z AUA to bardzo znany problem co zimę
o
okinoi
Początkujący
Początkujący
Posty: 123
Rejestracja: 03 lis 2010, 19:22

Post autor: okinoi »

[quote=""Karolek""]doszedł nowy fakt , Brak kompresji :( Sam już nie wiem co mojej poli jest Miał ktoś podobny przypadek ? doradzcie coś czekam na pomoc[/quote]

Brak kompresji na wszystkich garach ? Rozrusznik keci bez oporów ?
Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

Post autor: Karolek »

na wszystkich , a rozrusznik kreci
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

[quote=""Karolek""]na wszystkich , a rozrusznik kreci[/quote]

nie chciałbym cie martwić ale obawiam sie że bedziesz musiał wyremontować albo wymienić motor
Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

Post autor: Karolek »

popychacze się poblokowały , odblokowanie ich nawet nic nie pomogło sam już nie wiem co z serduchem poli jest . Co trzeba by było remontować ? głowice ?
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

mi jak silnik w mojej poli padł tylko 6n 1,0 to kupiłem silnik za 1300 złotych z przebiegiem 90 tysięcy i lata jak trza chciałem remontować ale mechanik powiedział że sie nie opłaca
Awatar użytkownika
Karolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 14 paź 2011, 12:40
Lokalizacja: Gliwice/Knurów

Post autor: Karolek »

tylko teraz jest pytanie czy wymienić go na taki jak był AUA teraz po poznawaniu problemu, oczytaniu znany jako( AŁA) czy na AHW czy APE tylko jest teraz pytanie czy bedzie to bezproblemu działać na osprzęcie z AUA ??
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

[quote=""Karolek""]tylko teraz jest pytanie czy wymienić go na taki jak był AUA teraz po poznawaniu problemu, oczytaniu znany jako( AŁA) czy na AHW czy APE tylko jest teraz pytanie czy bedzie to bezproblemu działać na osprzęcie z AUA ??[/quote]

no ja miałem AER i jak sie mi zatarł to kupiłem i wymieniłem też na taki sam i jeżdze już pół roku i jestem bardzo zadowolony i tobie radził bym to samo załóż aua i bedzie git bez zbędnego kombinowania
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”