Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

[quote="Michał88"]ban za niezaznajomienie się z tematem :jester:[/quote]
:grin: :grin: :grin:
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote="TOFIK_6n2"]Duzo tez urwiesz zwrywajac wygluszenia bitumiczne od srodka z podlogi, wycinajac ozebrowanie maski [/quote]

resztki maty spod deski ostatnio wyrwałem. Ożebrowanie do cięcia idzie w następnej kolejności :grin:
o proszę:

Obrazek

Michał88 widzę że temat Ci znajomy :good:

No to dolot zmajstrowany:
1. Nowy filtr na miejscu (na zdjęciu widać jak mało miejsca jest pod rozpórką, na szczęście gąbka łatwo ustępuje miejsca więc poszło zaskakująco sprawnie):
Obrazek
2. Wydziergałem w plastikowej przegrodzie za atrapą dziurę w której umieściłem redukcję jako "łapacz powietrza":
Obrazek
3. Z drugiej strony podpiąłem do niej "rurę kiblowa" i złapałem ją na opaskę:
Obrazek
4. Ze strony puszki filtra wykorzystałem kolejną redukcję po odpowiednim "przycięciu" , złapałem ją opaską, Żeby było mniej druciarsko zamówię złączkę silikonową która zamieni tą czerwoną redukcję:
Obrazek

Wolne wnioski:
- zagrzewa się bardzo wolno
- nie wiem na ile to moje subiektywne odczucia, na ile zasługa filtra/dolotu a także wywalenia regulatora który chyba cały czas dawał ciepłe powietrze na silnik ale mam wrażenie że tak od 3 tys. obr dostaje ładnego kopniaka i ciągnie bardzo ochoczo
- mimo ostrego upalania rura kiblowa nawet nie rozgrzała się od kolektora, gnębi mnie jednak jej bliskość wobec niego - zastanawiam się czy nie dać do osłony kawałka takiej kominowej (wiem że to z d... będzie wyglądało)
- dalej nie wiem co zrobić z tą rurką od podgrzewania może ją wpakuje w dolot :?:
- muszę wreszcie dotrzeć na hamownię!!!!!!
- AEA osiąga swoje parametry (moment i moc) wyżej niż AEE w dodatku ma mniejszy skok tłoka, może dlatego ma grubsze korby ze względu na "wyższa obrotowość" :rotfl:

PS. Nowy aku na miejscu - na zdjęciu widać jego "kompaktowe" wymiary:
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Lepiej dolotu opartego na seryjnej obudowie zrobić nie moszna :good:
poważnie zauważyłeś to że wolniej się zagrzewa? ja jakoś nie widze różnicy
[quote="Skfarek"] muszę wreszcie dotrzeć na hamownię!!!!!![/quote] że taki rajdowiec jeszcze tego nie zrobił...
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Moszna na pewno zrobić ładniejszy :grin:

[quote="Borek"]poważnie zauważyłeś to że wolniej się zagrzewa? ja jakoś nie widze różnicy[/quote]

poważnie - po 20 min jeżdżenia dopiero zaczęła się podnosić nad 70 wskazówka temperatury, gdzie dawniej po 15 już wędrowała w okolice 90.

[quote="Borek"]że taki rajdowiec jeszcze tego nie zrobił...[/quote]

zachowałem się jak nastolatka, postanawiam się poprawić :jester:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

[quote="Skfarek"]Moszna na pewno zrobić ładniejszy :grin: [/quote]


Odczuwam tu pewne naśladownictwo Borewicza :D
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

TOFIK_6n2 nie naśladownictwo tylko odpowiedź w tym samym stylu :P

Łącznik do dolotu już zamówiony:
http://allegro.pl/lacznik-silikonowy-65 ... 84382.html

Brnąc w szaleństwie odchudzania zmieniam zbiornik płynu spryskiwaczy na mniejszy - tj. z 2.5 l na 2.0 l, przy okazji chcę wywalić przewód do tylnego spryskiwacza i zaślepić otwór przy pompce bo i tak tylnego sprysku nie ma :grin:

PS. jak by ktoś chciał to mój zbiorniczek 2,5 l będzie na sprzedaż :grin:
PS1. jeden z forumowiczów zaproponował mi wykonanie maski z laminatu, czekam teraz na wycenę :)
PS2. co do kolektora to może by tak go owinąć bandażem by odizolować od dolotu, zmniejszyć temperaturę wewnątrz komory i dodatkowo polepszyć odpływ spalin?

Borek rozpatrywałeś może przystosowanie takiego kolektora do 1.6:
http://allegro.pl/kolektor-wydechowy-vw ... ?source=oo
oczywiście po dokonaniu przeróbek stosownych? Tani jest jak barszcz w stosunku do customowych 4w1 albo 4w2w1?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Też troche myślałem nad takim, teoretycznie potrzebowałbyś tylko flanszę od 8v i kogoś kto będzie umiał odciąć równo i pospawać. Po dorobieniu reszty wyszłoby 4-1 czyli w teorii nawet lepiej dla tego silnika niż 4-2-1 bo mogłoby trochę ożywić górny zakres obrotów
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Only że żeliwo to bardzo ciężki materiał do spawania jedynie czym w miarę wychodzi to elektroda.A i tak jest możliwość pękania nie na spawie tylko zaraz obok.A jak wiadomo to kolektor się często rozgrzewa i stygnie więc jest jeszcze bardziej na to narażony. Już lepiej dać jakiemuś magikowi żeby wymodził coś od podstaw.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Borek kusząca propozycja - wstępnie chyba rozpocznę poszukiwania spawacza ;)

[quote="Michał88"]A jak wiadomo to kolektor się często rozgrzewa i stygnie więc jest jeszcze bardziej na to narażony. Już lepiej dać jakiemuś magikowi żeby wymodził coś od podstaw.[/quote]

przecież seryjny też jest spawany w tym samym miejscu czyli do flanszy?
Tak są tacy magicy, ale za 600 - 650 zł lub za ok. 1000 zł (nierdzewka) :grin:
A tu koszt kolektora to 40 zł + flansze (powiedzmy że 100 zł) + robota (100 - 150 zł?), czyli wychodzi jakieś pół ceny gotowego ;-)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote="Skfarek"]przecież seryjny też jest spawany w tym samym miejscu czyli do flanszy? [/quote]


O ten z linka jest stalowy i spawany bo niektóre są odlewy żeliwne.Mój błąd taki to tylko ciąć i spawać.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Prosze ten dolot zrobic z Carbonu bedzie lzejszy:)
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

[quote="bruczyk"]Prosze ten dolot zrobic z Carbonu bedzie lzejszy:)[/quote]

http://ameranth.files.wordpress.com/201 ... .png?w=500

:grin:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote="Michał88"]Mój błąd taki to tylko ciąć i spawać.[/quote]

no właśnie spawacza już powoli nagrywam, tylko potrzebuję jakiegoś życzliwego co mi poda wymiary tego kolektora czy podpasuje pod głowice po wymianie flansz tylko czy trzeba będzie rury też przesuwać :)

bruczyk i tak już jest wagi piórkowej i w cenie barszczu ;) A z carbonu to będzie odpowiednio drogi :grin:

Makumb jakąś produkcję małoseryjna proponujesz, taka spóła - ja testuje ty robisz :grin: :?:

Najnowszy dodatek +50 do respekta, +50 do samopoczucia, -0 do wagi i +0 do mocy :grin: czyli:

Obrazek

Wykonanie super, cena przystępna - polecam :thumbsup:

PS. wpadł mi do głowy inszy pomysł jeszcze, czy ktoś mi powie czy można kupić zamienniki kloszy reflektorów plastikowe? Bo szkło to ciężka cholera jest (tak owszem bardziej odporne na zarysowania i pęknięcia) :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

[quote="Skfarek"]Makumb jakąś produkcję małoseryjna proponujesz, taka spóła - ja testuje ty robisz [/quote]

wchodze w to :D :P
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Makumb a skąd jesteś bo na odległość dużą może być współpraca problematyczna :grin:

Lecimy z update`m :

Łącznik silikonowy przyjechał, już wymieniony:
Obrazek

Zważyłem wytarganą z auta ostatnio matęi okazuje sie że gra jednak warta świeczki :grin:
Obrazek
Obrazek
2 kilo syfu out :victory:

"Mały" zbiorniczek już wymieniony, poniżej porównanie 2l i 2,5 l widać że ten z prawej bardziej "spasiony" :)
Obrazek
No i na aucie:
Obrazek
Obrazek

Przy okazji wypruwania rurki od tylnego spryskiwacza pozbyłem się też parę kabelków z wiązki (od krańcówek i jakieś pozostałości od alarmu):
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”