Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

ustalmy kilka informacji: jaki masz przebieg i jaki olej zalany? od kiedy zaczął brać Ci olej i w jakich ilościach?
H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

Post autor: Henryfox »

olej 10 w40 przebieg 120000 ale napewno krecony ,glowica byla robiona pod wzgledem szczelnosci i zuzycia oleju ,olej tak od pol roku zaczol brac i wychodzi ze ok 1 l. na 800 km przy delikatnej jezdzie po miescie .silnik 1.4 16v benzyna na trasie od zakopanego do domu odleglosc 200 km przy sredniej predkosci zezarl pol stanu na miarce ,tak ze musialem dolac przed domem bo kontrolka oleju sie zaswiecila
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 18:51 przez Henryfox, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

te silniki lubią chlapnąć trochę oleju, ale w trasie, przy wysokich obrotach. jeśli zdecydujesz się na wymianę silnika, poszukaj 80 konnego 1.4 16V o oznaczeniu BUD
H
Henryfox
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 18 lip 2010, 15:42

Post autor: Henryfox »

a [bud] podejdzie do komputera i reszte podzespolow polowce 9n mam teraz silnik BBY
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Na początek chciałem sie przywitac.Witam wszystkich fanów polówki :hello: Kupiłem w czoraj polo 9N 1,2 AZQ Anglik,silnik nie kompletny rozłożony w drobny mak ,pytanie mam takie czy muszę kupić silnik dokładnie taki sam czy jakiś inny podejdzie?Mało jest tych silników
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Możesz zrobić swap na jakiś innym motor w zależności od uznania..wysokoprężnego lub benzyniaka :D
Awatar użytkownika
Witek6935
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2010, 18:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Witek6935 »

witam.
Ja bym na Twoim miejscu od razu wyrzucił ten motor na śmietnik ;) szkoda pieniędzy, żeby go składać. Nie jest tego wart. Poczytaj na jego temat na forum a się przekonasz. Mój mechanik go określił jako kosiarka jednorazowego użytku :).Najlepiej kup 1.4 16V. Jakaś rewelacja to też nie jest, ale zdecydowanie mniej awaryjny jak 1.2, do tego bardziej dynamiczny... Musiałbyś kupić silnik razem z ECU. Nie wiem jak skrzynia biegów, ale pewnie też byłaby potrzebna... Co do samego silnika to tak jak pisze kolega wyżej - wedle uznania... Wiesz, kolega Wojtsen z forum wsadził do Polo silnik 2.3L V5 :) Można i tak ;)

Pozdrawiam
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

to może ktoś z forumowiczów podzieli sie wiedzą czy skrzynie też muszę zmieniać?Czy wiazka silnika przy zmianie na 1,4 zostaje ta sama,Jak to wszystko ugryść ?
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Panowie wiem że ten silnik AZQ jest nie udany,ale jak bym go poskładał z powrotem i sprzedam to auto.
Tylko jak go poskładac?,mam kupe śrub i nie zabardzo wiem które gdzie maja iść?Jakie cześci muszę włożyc nowe śruby itp:Dodam że silnik jest cały rozebrany.Ma ktoś może jakieś schematy tego motoru?Nie moge znaleść go w etce.
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

Hmm jeżeli chodzi o etkę to byś musiał w każdej kategorii po kolei posprawdzać silnik , uklad chłodzenia ( to jest bardzo ładnie przedstawione) , uklad wydechowy , dolotowy itd. a z takim ogólnym schematem budowy to ciężko..
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Już znalazłem w etce[wersja PO] Wie ktoś może czy graty typu simeringi,panewki,pierścienie tłokowe itp,podejdą z jakiegoś innego śilnika np 14 16v.Nie moge znaleść na ebay do 1,2,jest troche gratow ale do 1,4.A rozrząd,z jakiego śilnika bedzie leprzy do AZQ?

A czy ten silnik ze skrzynia mi podejdzie? http://www.ebay.co.uk/itm/2011-VOLKSWAG ... 347ed#ht_5


Kolego, używaj edycji postu a nie piszesz jeden pod drugim.


/bleah
Awatar użytkownika
Mati_9N
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 711
Rejestracja: 09 lip 2011, 11:34
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Mati_9N »

coś ten link nie chce działać..a co do pierścieni i reszty gratów to nie wiem.. właściwie średnice cylindrów są takie same..
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

Sorry,link nie dziala bo aukcja wygasla.bede skladal ten silnik,wie ktos moze jakie sa momety dokrecen korbowodow itp?
j
jacekszymek1
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 451
Rejestracja: 07 lip 2011, 17:12

Post autor: jacekszymek1 »

witam jak bym był na twoim to też nie składał bym tego silnika tylko kupił bym inny mocniejszy i zrobił swap np 1,4 16v bo spalanie 1,2 a 1,4 jest podobne a 1,4 bedzie napewno troche mocniejszy ale to jest tylko moje zdanie a ty zrobisz jak zechcesz
A
Alexa4
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2012, 15:58

Post autor: Alexa4 »

a z jakiego innego silnika bedzie pasowal czujnik polozenia walka rozrzadu,do 1,2.chodzi mi o nr czesci
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”