Panowie tez ostatnio mialem problem z slizganiem sie paska altka. Chcilabym sciagnac paseki dostac sie do rolki prowadacej. Sciagnac sie sciagnie ale jak sie zakalda pasek i go napina. Napinacza jako takiego nie ma. Napina sie altkiem czy czyms innym. Pasek typu stretch-fit to to nie jest wiec jak?? Aha ma zamiar sie dostac do wolnego kola alternatora( sprzeglo alternatora) bo moze przepuszcza a rolki bym przesmarowal. Pasek jest tez w dobrym stanie. Smarowalem smola pasek i teraz trzyma elegancko ale troszke bardziej piszczy cos- chyba ktoras rolka. Po przesmarowaniu smołą pasek mocniej działa na rolki wie c to by sie zgadzalo ze rolka prowadzaca siada. Nawet bym nie wymienial rolki tylko dolozyl smaru ale trzeba zdemontowac i tu jest problem. Ma ktos jakies forki, opisy itp??
witam
a ja mam taki problem ze raz na kilka razy zadziala obrotomierz a tak to wskazowka lata w miejscu w okolicy 0 brotów
najgorsze ze wtedy i predkosciomierz nie dziala
silnik 1.9Sdi i sygnal idzie z alternatora czy poza uszkodzeniem kabla sygnałowego moze byc jakas inna przyczyna ??
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
[quote="kazikboy"]witam
a ja mam taki problem ze raz na kilka razy zadziala obrotomierz a tak to wskazowka lata w miejscu w okolicy 0 brotów
najgorsze ze wtedy i predkosciomierz nie dziala
silnik 1.9Sdi i sygnal idzie z alternatora czy poza uszkodzeniem kabla sygnałowego moze byc jakas inna przyczyna ??[/quote]
przeważnie; styki altek [wtyczka dwu pinowa] i przy zegarze ,prawdopodobne; regulator , układ prostowniczy ,szczotki, uszkodzony przewód .
poczytaj też tu; search.php?keywords=obrotomierz+nie+dzia%C5%82a&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
tez mam 1.9d 98r i przy podlaczeniu wtyczki obrotomierza zaczyna on dzialac a z kolei wylacza sie ladowanie i cisnienie oleju . rowniez prosze o pomoc ; )