Witam serdecznie wszystkich. Mam podobne pytanie jak w temacie. Właśnie amorki w moim GTI kończą żywot, stoję przed dylematem co dalej. Obejrzałem katalog Kayaba:
http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp i wyszło na to, że firma robi wszystko oprócz przednich amorków do mojego auta.
I tu pytanie 1:
Czy mogę na tył założyć Kayaby a na przód inny amor i czy będzie to miało duży wpływ na prowadzenie się auta?
Później oblookałem katalogi Monroe:
http://www.taec.nl/pdfonline/MONROE080519.pdf i
http://www.taec.nl/pdfonline/Springs_20080718.pdf i znów wyszło na to, że owszem amorki są ładne do mojej fury ale za to sprężyn zero.
Więc pytanko 2:
Czy mogę założyć amory Monroe na przód i tył a sprężyny Kayaby?
I jeszcze zagadnienie trzecie, tak żeby dobić tych którzy jeszcze nie padli powaleni moją niewiedzą/ignorancją. Rozważałem możliwość założenia sportowego zawieszenia MTS Technik:
http://www.mts-technik.pl/files/KATALOG ... k_2009.pdf lub gwintowanego tej samej firmy:
http://www.mts-technik.pl/files/KATALOG ... k_2009.pdf Zakładał ktoś może takie zawieszenia do Polo GTI? Ogólnie GTI jest niżej zawieszone od pozostałych Polówek, więc obawiam się nieco czy po założeniu takiego sprzętu nie będzie za nisko? Potrafi ktoś rozwiać moje obawy? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wyrozumiałych :roll: