[6n2] Jakie zawieszenie w GTI 6N2 ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
asdfman
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:43

[6n2] Jakie zawieszenie w GTI 6N2 ?

Post autor: asdfman »

Witam

przymierzam się do zakupu auta i myślę nad Polo GTi 6N2.

Czy ten model ma sportowe / utwardzane lub obniżone zawieszenie w porównaniu do wersji cywilnej (nie GTI ) :?:
P
Przecinak
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 23 gru 2008, 10:35

Post autor: Przecinak »

Oczywiscie że tak. Jest niższy i twardszy.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Tak, w serii 6N2 GTI jest 15mm niższa od wersji cywilnej.
Utwardzone sprężyny i amorki o niższym skoku
a
asdfman
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2009, 11:43

Post autor: asdfman »

Serdeczne dzięki za ekspresowe odpowiedzi.

Jeszcze jedno pytanie, w wątku wcześniej - na co zwracać uwagę przy zakupie, Przecinak piszesz o ksenonach i spryskiwaczach w zderzaku. Rozumiem że każda polówka GTi z tych lat posiadała reflektory ksenonowe (główne światła, nie w zderzaku bo te to przeciwmgielne ) ?
Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Post autor: Jpp »

Tak, to wyposażenie standardowe. Dodam, że GTI było tylko w trzech kolorach - czarny, czerwony i srebrny metalik i miało pełne wyposażenie elektryczne - poza chyba szyberdachem, podgrzewanymi siedzeniami i skórzaną tapicerką zamawianą indywidualnie (niech mnie ktoś poprawi)...
Pozdrowienia.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote="Jpp"] miało pełne wyposażenie elektryczne - poza chyba szyberdachem, podgrzewanymi siedzeniami i skórzaną tapicerką zamawianą indywidualnie (niech mnie ktoś poprawi)...
Pozdrowienia.[/quote]

Dodatkowo w serii GTI było samościemniające się lusterko wsteczne i czujnik deszczu.
ESP było w serii dla 6N2 GTI na rynek niemiecki, na rynek UK szły bez ESP
Climatronic był za dopłatą, skórzane podgrzewane fotele również
S
Szamil
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 cze 2009, 16:23

Post autor: Szamil »

Witam serdecznie wszystkich. Mam podobne pytanie jak w temacie. Właśnie amorki w moim GTI kończą żywot, stoję przed dylematem co dalej. Obejrzałem katalog Kayaba: http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp i wyszło na to, że firma robi wszystko oprócz przednich amorków do mojego auta.
I tu pytanie 1:
Czy mogę na tył założyć Kayaby a na przód inny amor i czy będzie to miało duży wpływ na prowadzenie się auta?

Później oblookałem katalogi Monroe: http://www.taec.nl/pdfonline/MONROE080519.pdf i http://www.taec.nl/pdfonline/Springs_20080718.pdf i znów wyszło na to, że owszem amorki są ładne do mojej fury ale za to sprężyn zero.
Więc pytanko 2:
Czy mogę założyć amory Monroe na przód i tył a sprężyny Kayaby?

I jeszcze zagadnienie trzecie, tak żeby dobić tych którzy jeszcze nie padli powaleni moją niewiedzą/ignorancją. Rozważałem możliwość założenia sportowego zawieszenia MTS Technik: http://www.mts-technik.pl/files/KATALOG ... k_2009.pdf lub gwintowanego tej samej firmy: http://www.mts-technik.pl/files/KATALOG ... k_2009.pdf Zakładał ktoś może takie zawieszenia do Polo GTI? Ogólnie GTI jest niżej zawieszone od pozostałych Polówek, więc obawiam się nieco czy po założeniu takiego sprzętu nie będzie za nisko? Potrafi ktoś rozwiać moje obawy? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wyrozumiałych :roll:
Awatar użytkownika
Jpp
Początkujący
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:45
Lokalizacja: PP

Post autor: Jpp »

Zakładał ktoś może takie zawieszenia do Polo GTI?
Tak, ja :)
I jestem bardzo zadowolony, polecam. Trochę twarde - ale autko leży konkretnie, mimo że to tylko 40/40. zerknij sobie zresztą tu: http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 11&start=0 - to mój potworek :)
Niżej nie opuszczaj (jak już to ewentualnie 60/40) - na tak zestrojonym zawieszeniu da się objeżdżać wszystkie popularne progi i krawężniki, nawet z obciążeniem (ja próbowałem z 4 osobami), trzeba tylko uważać na dziury/studzienki i nierówny asfalt, żeby nie dobijało - ale to już oczywiste.

Pozdrowienia.
S
Szamil
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 13 cze 2009, 16:23

Post autor: Szamil »

Dziękuję za wskazówkę, zdecydowałem się jednak na...
W końcu, po odwiedzeniu chyba 10 warsztatów, rozmowy ze specami z kilkunastu sklepów, którzy chcieli mi założyć miękkie amortyzatory od 1.4, albo Bilsteiny b6 za 4tysie, po rozmowie z serwisem, wyliczeniu kosztów części na ok 3,8 tysia, zdecydowałem się na zestaw sportowych amorków MTS, a do tego, żeby zbytnio nie obniżyć fury, sprężyny Eibach pro-kit. Po zamontowaniu, co mam nadzieję odbędzie się w ciągu tygodnia, dam znać i wrzucę fotki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”