[6n] Poli 1.0 AEV + LPG ?Jaka instalacja?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

wielo czyli sekwencja
Awatar użytkownika
Cichy6N
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 479
Rejestracja: 06 mar 2010, 10:02
Lokalizacja: Przemyśl/Lublin

Post autor: Cichy6N »

Dokładnie tak jak mówi Borek
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Inna sprawa, że nawet do wielopunktu (nie wiem, może nie wszystkich) można założyć najprostszą instalację mieszalnikową. Starszy w Megane miał właśnie mieszalnikowe BRC a silnik 1.6 wielopunkt i chodziło to na prawdę bezobsługowo przez ponad 100.000km, zmierzony na hamowni spadek mocy był z 92KM/135Nm na 84KM/130Nm czyli nie tak dużo, a w praktyce prawie nieodczuwalne bo różnica zaczynała się dopiero grubo ponad 4000rpm
Awatar użytkownika
Cichy6N
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 479
Rejestracja: 06 mar 2010, 10:02
Lokalizacja: Przemyśl/Lublin

Post autor: Cichy6N »

Fakt mozna, ale jak zakładałem swoją właśnie do AEE goście w zakładzie mówli, że tylko sekwencja tu da rade bo zwykłabędzie strzelać a koszt przeróbek na aluminiowe doloty będzie za duży. Ostatecznie byłoby około 400 zł taniej więc nawet sie nie zastanawiałem. Wybrałem sekwencje
R
Rangers76

Post autor: Rangers76 »

:hello:
Założyłem Staga 300 plus :) za 2500 zł.
Wszystko śmiga aż miło a nawet mam wrażenie że silnik jakby mocniejszy :)
Polecam http://www.autogaz.siewierz.pl. Rzetelność i pełen profesjonalizm.
PozDrawiaM
r
ryuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:24
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: ryuk »

panowie mam pytanie otoz ostatnio przy cylku mieszanym (50/50) wyszlo mi spalanie 12.5 litra na 100km.. po miescie wychodzi kolo 14 litrow.. czy to troche nie za duzo?
M
MICHAL
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 30 maja 2009, 19:24
Lokalizacja: SBI

Post autor: MICHAL »

Panowie jaka roznica w spalaniu lpg jest miedzy 1.4 60km a 1.4 101km jak wogole 16v znosi lpg?
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

Witam
i jak zakończy się temat. jaki mikser kupiłeś?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Niestety nie kupiłem bo nikt nie chciał się podjąć założenia na lewo . Znalazłem u mnie w okolicy za 1600zł z butlą na legalu ale szukam dalej:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

daleko masz do Śremu
u nas 1150zl II gen z używana butla na 3-5 lat ważna
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Oj trocha kilometrów bedzie ,ale ja bym potrzebował bym na monowtrysk a 2gen jest chyba gaznik jeszcze.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

I gen- jest to pojazdów gaźnikowych, śruba zamiast silnika krokowego, brak elektroniki. I gen można użyć do samochodów z wtryskiem.
II gen- do pojazdów z mono wtryskiem(jednopunktowym). posiada sterownie dawkom gazu za pomocą silnika krokowego który jest sterowany przez np. stag 100

IV gen- silnik z wielopunktowym.

ty masz jaki silnik?? dobrze sie nie znam na oznaczeniach silników
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”