[6N] Polo 1.4 60 km 1996 spalanie 10l/100 w trasie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
malyyx
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:42

Post autor: malyyx »

sprawdzę najszybciej w czw/pt bo wtedy zjeżdżam do domu, gdzie zostawiłem auto
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Podpowiem małą rzecz, która powinna pomóc (w moim przypadku pomogła bo też spalanie wyższe było ok.8l trasa) - wymień czujnik temperatury tam przy termostacie - bedzie lepiej, a do tego go odmuli ;)
m
malyyx
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:42

Post autor: malyyx »

kornel69 - a Ty go wymieniałeś mając poprzedni sprawny ??
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Temperaturę wskazywał prawidłowo na liczniku i bez jakiś oznak, iż może być uszkodzony - kolega znający się na elektronice samochodowej doradził mi po przejażdżce, abym go wymienił bo strasznie auto zamuliło jak się nagrzało i spalanie też było większe niż powinno być - po wymianie dużo mniej spala ;)
m
malyyx
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:42

Post autor: malyyx »

Brat nabił trochę kilometrów i zalałem go znów do pełna, tym razem spalanie wyszło 5,5 l/100... Biorę go ze sobą tym razem, pojeżdżę trochę, znów zaleję i zobaczymy jak to wypadnie za 3 razem. Tak jak pisałem wymieniłem tylko filtr paliwa, nic więcej nie było robione.

Próbowałem się podłączyć pod komputer. W ustawieniach VAG comu wszystko było ok, tj test przechodził normalnie, jednak nie mogłem się nigdzie podłączyć , wyskakiwał tylko komunikat, że nie udana próba połączenia ze sterownikiem czy coś podobnego. Sprawdzałem parę wersji vag-comu, w tym polski vag (ten to w ogóle kabla nie znalazł). Jaka może być tego przyczyna ?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="malyyx"]Jaka może być tego przyczyna ?[/quote]
Przyczyn może być wiele. Od uwalonego kabla, po nie działające gniazdo OBD. Te tanie kabelki tak czasem mają.
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

a sterowniki wgrane i ustawiony port COM?
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
m
malyyx
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:42

Post autor: malyyx »

wojtasek - tak, kolega używa tego kabla na seacie leonie II i wszystko mu śmiga
m
malyyx
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:42

Post autor: malyyx »

kolejne tankowanie, wynik : 10,14 litra/100. Dystans : 74 km z czego ok 50 w trasie... do baku wlałem 7,5 litra paliwa
Poprzednie tankowanie orlen, tym razem znów orlen. Jakby nie było spalanie spadło : z 10,36 do 10,14 /100km heh. Chyba tylko dlatego, że założyłem zimówki, które są dużo cieńsze.
Awatar użytkownika
arczyk17
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 250
Rejestracja: 25 paź 2009, 12:19
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: arczyk17 »

ja mam 1,4 60km w classicu i tydzien temu sprawdzalem ile pali na sto wyszlo mi 7 litrow w cyklu mieszanym a mam 23 lata i ciezka moge tez mi palil 11/100km ale mialem walniety termostat
viewtopic.php?f=29&t=20117

VI ZLOT ŚLESIN 2011
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”