[6n] 1,9d po zdjeciu paska alternatora kopci

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

[6n] 1,9d po zdjeciu paska alternatora kopci

Post autor: Hiszp4n »

zdjelismy ze szwagrem pasek altka bo cos sie posypało i okazało sie ze pompa wody bo odpalilismy i było cicho. polo stalo i czekało 3 dni na wymiane dzisiaj odpaliłem zeby dojechac na działke i odpalił w zasadzie dobrze ale kulawo chodził nie chciał sie wkrecic na obroty i kupa dymu niebieskiego co nigdy nie miało miejsca ;/ oczywiscie pasek był nie załozony. Oczywiscie swieci sie kontrolka aku i oleju, nie działa obrotek i teraz moje pytanie jest takie:
czy kąt wtrysku albo coś co moze miec powiazanie z paskiem wielorowkowym spowodowało by takie numery? bo pierwsze co mi przyszło do głowy to ze alternator daje jakis sygnał do pompy albo coś takiego bo nie działało ssanie ;/ ma ktos jakies pomysły?? po przejechaniu 3km normalnie chodził nie kopcił tylko miał chyba mniej mocy.

nie piszcie ze nie moge tak jechac bo nie jestem ciemniakiem silnika nie zagotowałem.
ide wymieniac pompe :wave:
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

sanie automatyczne jest sterowane podciśnieniem , elektrozaworami , czujnikami, jeśli napięcie spadnie to mogą wystąpić numery i może kopcić na niebiesko z powodu złej mieszanki,kontu wtrysku[brak ssania] oraz temperatury silnika . jeśli wcześniej nie brał oleju to bym się nie martwił.
edit
uwaga
po przejechaniu 3-5km AEF osiąga temperaturę 90* C i przy działającej pompie wody , w zależności od temperatury otoczenia . to jaką temperaturę osiągnie silnik bez działającej pompy wody po 3km ????
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

pompa załozona odpalił normalnie i chodzi normalnie, nie wiem jaki to ma zwiazek ze zdjeciem paska od ładowania ale widocznie cos ma ;/
spoko nie zagotował sie nie rob scen :jester: zreszta jak wiadomo nawet bez pompy fizyka działa i woda sama sie w jakims stopniu miesza :wave: zreszta było na minusie
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote="Hiszp4n"]
spoko nie zagotował sie nie rob scen :jester: zreszta jak wiadomo nawet bez pompy fizyka działa i woda sama sie w jakims stopniu miesza :wave:[/quote]
masz rację tylko im mniejszą średnica rury tym większa temperatura aby płyn uzyskał obieg tzw. grawitacyjny, płyn chłodniczy nie tylko jest odporny na zamarzanie, ale również temperatura wrzenia płynu[ +130*C] jest większa od wody.kolego co masz w chłodnicy może wodę? .
zresztą decyzja zawsze należy do właściciela.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

tak nalałem wody i tak śmigam cały rok :banghead: temat był na temat odpalania, na czym mam jeździć to wiem :angry2:

odpowiem na nastepne pytanie które moze padnie... tak jest to woda niegazowana aqua minerale :crazy: jest najlepsza bo nie osiada kamień w układzie :piwo:

zobacze jak jutro po nocy zapali :grin:
I miejsce plac manewrowy
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

wyluzuj kolego ;) . o wodzie to niezłe :rotfl: .
a rano życzę aby palił na tyk.
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

zapalił normalnie :piwo: temat do zamknięcia
I miejsce plac manewrowy
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”