Czyli jakby auto już zaczynało się nagrzewać i się przełącza w tryb awaryjny. Podjedz do kogoś kto ma VAGa i sprawdź jakie są błędy, od tego najlepiej zacząć. Może wystarczy wykasować i będzie ok.
Mam jakieś dziwne wrażenie, że ta trubinka to raczej szrot. Auto powinno normalnie jeździć przy tej mocy jaką posiada. To, że go zamula po 2-3km to napewno kierownice z turbinie. Autko chodzi w trybie awaryjnym i jeszcze zamula. Jeśli dobrze myśle to pewnie tak powyżej prędkości 100km/h przechodzi w tzw. notlauf. Samo wgranie nowych map doda troche kucy, ale przy tak działającej turbince nie będzie żadnego efektu.
[quote=""Poloxl""]Auto chodzi normalnie tylko jak właczy sie tryb awaryjny i to tylko czasem, poza tym turbina chodzi normalnie, tylko ma niski moment obrotowy powyzej 2,5 tys chodzi wporzo sterowniki sa podobno z auto 2000 r. a moje to 2005 dlatego tak sie dzieje było sprawdzane w Compsport takze mysle ze tak jest.[/quote]
w 1.4 tdi to normalne że zbiera sie dopiero powyżej 2,5tys obr taka charakterystyka silnika.
Powiem tak autko ma zmienine mapy, podniesiany moment, i moc tez osiągi sa nieporównywalanie lepsze niz przedtem, autko zbiera sie od dołu a po 2,5 tys jak turbinka ciągnie to jest masakra daje pieknie jak na to autko!!! Nie załuje wyłożonej kaski naprawe warto. polecam ta firme, spoko goście z COMPSPORT, teraz jest frajda z jazdy!!!!!!