Juz pisze

Wezyk poszedl przez najblizszy wolny korek - jesli otworzysz maske i staniesz przodem do silnika, to kilkanascie cm w gore i na lewo od vacum halulcow, a tuz pod zaworkiem upustowym turbiny, masz ten koreczek.
W srodku kabiny korek wypada mniej wiecej na wysokości prawego kolana kierowcy, ale musisz zdjac troche plastikow spod kierownicy, zeby miec dobry dostep. Stad latwo poprowadzisz go pod same zegary w okolice rury doprowadzajacej powietrze do lewej kratki nawiewu (zobaczysz, jak wykrecisz zestaw zegarow).
Natomiast pod maska podpinasz ten przezroczysty wezyk (od wskaznika boost) do wezyka cisnieniowego, ktory wychodzi zza tubriny i biegnie do wspomnianego wyzej zaworka upustowego (wezyk wchodzacy "od gory" do zaworka).
Nie chcialem go ciąc przy zaworku, poniewaz jest on tam misternie powyginany i poprowadzilem dalej przezroczysty wezyk wzdluz podszybia do miejsca w okolicy tabliczki znamionowej. Tam jest wystarczająco dlugi kawalek prostego wezyka (w oplocie), zeby smialo wstawic trojnik z zestawu boost. Po prost sledz ten wezyk wychodzacy od gory zaworka upustowego i w okolicu gdzie plastkowa rurka przechodzi w gumowy wezyk w oplocie ciachnij go ostrym nozem, a potem to plug&play
Co do podpiecia kabelkow, to ja wykorzystalem wiazke od radia - dobry dostep i wszystko opisane w/g schematu standardowej kostki, trzeba tylko nieco przedluzyc kabelki od wskaznika, bo nie siegna. Pozdr i powodzenia w modach
