[6n2] dodatkowy zegar między zegarami

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

[6n2] dodatkowy zegar między zegarami

Post autor: kaczor4011 »

witam wszystkich
lubie wiedziec co sie dzieje z silnikiem i chcialbym zamontowac wskaznik doładowania między zegarami

fotka pogladowa na szybko
Obrazek

i teraz pytanko: czy zmiesci mi sie tam zegar?? sciagal ktos maskownice?? ile jest tam miejsca?? mysle ze zegar bedzie mial ok 5-6 cm dlugosci
Obrazek
Awatar użytkownika
adas110780
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:11
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: adas110780 »

chyba w wersjach gti były takie zegary:
http://img150.imageshack.us/i/autoabholung01em1.jpg/

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... 2%26um%3D1

wiec Twój plan może się udać :)
Obrazek
moje POLO <a class=\"postlink-local\" href=\"http]Obrazek[/url]
P
Przecinak
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 23 gru 2008, 10:35

Post autor: Przecinak »

Potwierdzam, w GTI w tym miejscu jest zegrarek.
k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

[quote=""adas110780""]chyba w wersjach gti były takie zegary:[/quote]
wiem wiem , chodzi mi tylko o to czy starczy tam miejsca?? zegar wchodzi ok 6cm
Obrazek
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

moim zdaniem bedzie jak to ladnie umiescisz pod radiem, do tego jeszcze mozesz sobie 2 wskazniki dorzucic :)
k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

[quote=""Paffcio""]moim zdaniem bedzie jak to ladnie umiescisz pod radiem[/quote]
mam nawigacje MFD ona zajmuje 2DIN
Obrazek
Awatar użytkownika
jawa
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 13 lut 2010, 23:08
Lokalizacja: Krasnystaw/Zamość
Kontakt:

Post autor: jawa »

Dla rozwiania watpliwosci zamieszczam zdjecie - zmiesci sie :D
Obrazek
Standardowy wskaznik auto gauge typu smoke. Trzeba zrobic 4 dziurki w trojkatnym elemencie w "poddaszu", 2 na mocowanie, 1 na wezyk cisnienia i 1 na przewody do podswietlenia. Zeby wezyk cisnieniowy nie byl zalamany (z tylu wskaznika wychodzi akurat przy zestawie wskaznikow, nie mozna ich w inny sposob ominac), trzeba wykrecic srodkowa, gorna srube z zestawu wskanikow, nieco rozwiercic otwor i wezyk przechodzi przez zestaw na wylot, a za nimi jest juz miejsce zeby ladnie wygiac go w luk. Z zewnatrz wskaznik ladnie komponuje sie z ori zegarami, wystaje kilka cm bardziej do przodu niz duze wskazniki, ale za to pasuje do polkolistej lini daszku i jest ulozony prosto w strone kierowcy. Jak znajde chwilke, to rozkrece raz jeszcze i pstrykne fotke jak to wyglada pod plastikiem. Pozdr :D
Awatar użytkownika
ZbysheK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 273
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:05
Lokalizacja: WZW / WR / LU
Kontakt:

Post autor: ZbysheK »

jawa
napisz mi, którędy poprowadziłeś przewód ciśnieniowy do komory silnika oraz w którym miejscu podłączyłeś wężyk w komorze silnika. Fotki mile widziane :D

Pozdrawiam
Obrazek

Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
Awatar użytkownika
jawa
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 13 lut 2010, 23:08
Lokalizacja: Krasnystaw/Zamość
Kontakt:

Post autor: jawa »

Juz pisze :grin: Wezyk poszedl przez najblizszy wolny korek - jesli otworzysz maske i staniesz przodem do silnika, to kilkanascie cm w gore i na lewo od vacum halulcow, a tuz pod zaworkiem upustowym turbiny, masz ten koreczek.
Obrazek Obrazek

W srodku kabiny korek wypada mniej wiecej na wysokości prawego kolana kierowcy, ale musisz zdjac troche plastikow spod kierownicy, zeby miec dobry dostep. Stad latwo poprowadzisz go pod same zegary w okolice rury doprowadzajacej powietrze do lewej kratki nawiewu (zobaczysz, jak wykrecisz zestaw zegarow).

Natomiast pod maska podpinasz ten przezroczysty wezyk (od wskaznika boost) do wezyka cisnieniowego, ktory wychodzi zza tubriny i biegnie do wspomnianego wyzej zaworka upustowego (wezyk wchodzacy "od gory" do zaworka).
Obrazek

Nie chcialem go ciąc przy zaworku, poniewaz jest on tam misternie powyginany i poprowadzilem dalej przezroczysty wezyk wzdluz podszybia do miejsca w okolicy tabliczki znamionowej. Tam jest wystarczająco dlugi kawalek prostego wezyka (w oplocie), zeby smialo wstawic trojnik z zestawu boost. Po prost sledz ten wezyk wychodzacy od gory zaworka upustowego i w okolicu gdzie plastkowa rurka przechodzi w gumowy wezyk w oplocie ciachnij go ostrym nozem, a potem to plug&play :)
Obrazek

Co do podpiecia kabelkow, to ja wykorzystalem wiazke od radia - dobry dostep i wszystko opisane w/g schematu standardowej kostki, trzeba tylko nieco przedluzyc kabelki od wskaznika, bo nie siegna. Pozdr i powodzenia w modach :D
Awatar użytkownika
limpek
el &quot;Limek&quot;
Posty: 756
Rejestracja: 11 lis 2008, 19:44
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Post autor: limpek »

Proszę o skopiowanie instrukcji i utworzenie nowego tematu w manualach. Będzie dla potomnych :oki:
Potrzebujesz opinii, porady technicznej pisz na gg lub PW

Bardzo zielone Polo i Barzo czarne Suzuki Bandit

IV Polo Zlotu - Ślesin 2007

II Polo Zlotu - Więcbork 2008

!!! I Polo zlotu - Ślesin 2009 !!![/siz
k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

zapomnialem napisac w tym temacie , ale u mnie juz dawno siedzi w tym miejscu :D
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ZbysheK
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 273
Rejestracja: 26 lis 2008, 23:05
Lokalizacja: WZW / WR / LU
Kontakt:

Post autor: ZbysheK »

jawa dzięki z opis, wskaźnik już zamówiony :grin:
Obrazek

Oh well, wherever, wherever you are,
VW POLO's gonna get you, no matter how far :butcher:
Awatar użytkownika
jawa
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 13 lut 2010, 23:08
Lokalizacja: Krasnystaw/Zamość
Kontakt:

Post autor: jawa »

limpek, tak tez poczynie przy najblizszej okazji :D
kaczor4011, normalnie jakbym u siebie siedzial :good:
ZbysheK, spoczko, milo mi ze moglem pomoc :)
Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gallus »

A ja zadam pytanie dla debili co wskazuje ten dodatkowy licznik jakie są z niego korzyści ?.
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

cisnienie doladowania, moim zdaniem w subaru imprezie, itp ok, ale w 1,4 tdi to przerost formy nad trescia, nie podoba mi sie tez ze swieci jasniej niz zegary.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”