Skfarek -6n leichtwagen- podłoga zrobiona str 58

Tutaj możesz oglądnąć najładniejsze klubowe auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

zazdroszcze Ci daszka na podwórku :) sztywnooo.. :bow:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Daszek cieszy mnie bardzo też sobie go zazdroszczę :grin: A co do polo on nie ma wyglądać - on ma być sztywny jak poranny wzwód :crazy:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""Skfarek""]on ma być sztywny jak poranny wzwód [/quote]

haha. jakie prawdy polskie ;-D :rotfl: :grin:
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

[quote=""Skfarek""]on ma być sztywny jak poranny wzwód :crazy:[/quote]

z cyklu: on nie ma stać... on ma być czysty (nie wiem czy ktoś słyszał ten kawał) :D
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

kolosensei ja slyszalem :lol: ..Skfarek nie moge sie doczekac tej zamszowej kierownicy :bow: niechce Cie poganaiac ale "gawiedź" sie domaga :jester: :mamba: :club:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Kawał znam to było nawiązanie do niego ;P
Kierownica narazie chwileczkę poczeka bo ruszyliśmy znowu z silnikiem, założona miska, dekiel głowicy i część osprzętu, zdjęcia poniżej niestety telefonowe :grin: W najbliższym czasie czeka mnie więc zakup świeczek i płynów eksploatacyjnych bo jak dobrze pójdzie od niedzieli zaczynamy SWAPa :grin:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

:clap: :pray2: :tease:
jest swietnie skafar..na ile ps celujesz juz na tym etapie :?:
jestem pod wrazeniem :D
t
tajpej

Post autor: tajpej »

jestem ciekaw końcowego efektu ale wydaje mi się że autko ładnie będzie pomykać wielkie słowa uznania za wkład pracy i $$$ w ten projekt :grin:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Tajpej ja też czekam z utęsknieniem na efekt końcowy :grin:
Goozik - z tego co znalezłem na necie to z 75 kucy (seria bez innych zmian) na 2 podwójnych lub 4 motocyklowych gaźniorach wychodziło około 100 kucy. Tu jest jeszcze splanowana głowica z modów podnoszących moc. Jak będzie powyżej 100 to będzie mi się morda cieszyć :-D Szacuje narazie ostrożnie żeby nie przestrzelić i musieć się tłumaczyć :blush2:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

no oby wypaliło i szacowana moc okazala sie byc nizsza od rzeczywistej :D
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
Bieniek1984
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2009, 17:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Bieniek1984 »

nie ma co kozak jak ch.... :) tylko pozazdrościć
Było -> ABS, PPx2, OpenAiR, Servo, centralny+alarm, szport wydech <!-- s]
Bylo Audi B4 1,9 TDI + chip ,
było VW Golf 1,6 TD + LDA, FMIC
było Audi A4 1.9 TDI chip 115KM
jest VW Golf 4 1.9 TDI 90KM
Jest wsk 125
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Temat swapu ruszył i utknął znowu - mój Polowagen jak widać rodzi się w wielkich bólach :butcher:
Ale do rzeczy - wyciągnęliśmy stary silnik razem ze skrzynią. Aby było łatwiej zdemontowaliśmy cały pas przedni. Całą operacja zajęła jakieś 2,5 h - głównym wykonawcą był mój mechanik a ja asystowałem przy operacji. Teraz trzeba zdemontować ze starego silnika parę elementów osprzętu alternator, kolektor wydechowy, osłonę rozrządu itp pierdoły - i na to ostatnio nie ma czasu :shock: . Uzbroić w pełni nowy silnior i wrzucić go do auta. Zdjęcia marnej jakości mam na komórzaku i wrzucę niedługo.

-- Pią Lip 17, 2009 6:55 pm --

Zdjęcia wybebeszonej komory silnika:
Obrazek
Obrazek

-- Sob Sie 22, 2009 10:50 pm --

No i stało się - wiem że większość zdążyła już położyć lagę na moim projekcie bo ilość falstartów Swapowych przewyższyła nawet wpadki naszych parlamentarzystów :crazy: ale dla wszystkich niedowiarków mam złą wiadomość - TO ŻYJE!!!!!! Dziś o godzinie 16:34 Polowagen zagadał na nowym silniku :grin: Ale po kolei:
1. Jakiś tydzień temu udało się wreszcie zamontować cały osprzęt na silnik, złożyć skrzynię na wzmocnionych śrubach. Minął tydzień w oczekiwaniu na przekłądkę i standardowa kupa - kumpel mechanik wyjeżdża na długi czas do Sopotu. Przekazuje na szczęście temat innemu.
2. Wczoraj dostaję telefon że wrzucamy silnik na auto - wreszcie
3. W dniu wczorajszym wieczorem podjechałem i z wielką ulgą ujrzałem mojego Polowagena na podnośniku z zamontowanym silniorem Dogadujemy się na dzisiaj na montaż reszty i odpalanie.
4. O godzinie ósmej po wrzuceniu na żołądek (trudno to nazwać jedzeniem gdyż nie zachodził prawie proces gryzienia) popędziłem pełen nadziei do serwisu. Tu czekała mnie lista zakupów: olej, nowa linka do sprzęgła, uszczelka pod kolektor, świece, filtr oleju itp.. No to zaczęło się jeżdżenie....
5.O godzinie 12:00 kiedy zawitałem z wszystkimi szpejami dokonaliśmy narady - składamy narazie silnik na monowtrysku ze względu na pędzący nas czas (auto musiało wyjechać dziś gdyż mój były szef z pupy że auto już mu stoi dwa miechy pod serwisem) i brak części do złożenia na gaźnikach.
6. Dłubiemy.... wszystko złożone została jedna wtyczka ki..... no i okazało się że koledzy którzy składali mi osprzęt silnjka zapomnieli o czujniku ciśnienia oleju który w bardzo miły sposób ulokowany jest na bloku koło rozrusznika i plataniny kabli i przewodów chłodzenia czytaj 3 centymetrowa luka dojścia. kilkadziesiąt k.... i ch.. pózniej jest ok.
7. Komp z 1.6 ląduje w aucie, płyny paciorek i zapalamy. Zapala ale gaśnie stolec, konsternacja itp.
8. Sprawdzanie świec kabli podpięć, pompki itp. wreszcie olśnienie - immobiliser!!!! Wrzucamy więc kompa z 1.3 znowu paciorek - i.......................................... zagadał od kopa!!!!!!!!!!
9. Coś się jednak tłucze i piszczy i tu następna niespodzianka kolega od osprzętu skręcił koło pasowe napędu osprzętu na JEDNEJ śrubie zamiast PIĘCIU!!!!!!!
10. Gasimy skręcamy i pięknie bangla, przy gazowaniu słychać piękny świst i lekko chrapliwy dźwięk!!!!!!!
11. No to w takim razie jazda próbna - a tu stolec nr2 wstecznego nie mamy -szybka regulacja i wszytsko jest jak trzeb a- tak nam się przynajmniej wydaje
12. Zjeźdżam z podnośnika - cholera coś kierownica się kręci ciężko, za ciężko - wspomagania nie ma czy co?????? Taaaaa w pośpiechu mistrzowie nie wlali płynu do wspomagania. Rzecz prosta tylko że płynu nie mamy i Szybka wycieczka na stacje zakup tego co jest lejemy i działą jak powinno.
14. Pierwsza jazda -kręcę delikatnie do 3, 3,5 ale już czuje że do tych trzech się bardzo łądnie zbiera, na piątce przy 2800 wciśnięcie delikatne gazu powoduje przyśpieszanie - zupełnie jak w mojej byłej fofi 1.6. Zbiera się naprawdę płynnie i bez wysiłku.
15. Na wolnych obrotach dzięki mega lekkiemu kołu zamachowemu i wałowi korbowemu czuć lekkie wibracje ale taki to ich urok.
16. Teraz czeka mnie męczarnia czyli 1500 km delikatnej jazdy i dotarcia.... a tu tak korci by zobaczyć co polowagen potrafi

Przede mną kupe roboty jeszcze trzeba przeprogramować immo w kompie z 1.6, potem za 2-3 tygodnie gaźniki. Rozpórka, fotel, zapinki na maskę....... tak łatwo się mnie nie pozbędziecie

Ale z ufnością spoglądam w przyszłość jeżeli tak chodzi na kompie z 1.3 to co będzie przy 1.6 po dotarciu, przy gaźnikach, i reszcie rzeczy które chodza mi po głowie

Zdjęcia jak zwykle póżniej :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

gratuleje ziom :mrgreen:
widziałem ze ogarniesz temat chociaz nie obyło sie bez bólu,w ogole co ten temat tu robi ,juz dawno powinieni byc w zawansoewanych ;)
czekam az skonczysz engine do konca i zapodasz jakies foto :!:
pozdro i powodzenia :bow: :grin:
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Nie dziękuję by nie zapeszać :D Co do przeniesienia do zaawansowanych to zapewne leży to w gestii modów :D
W międzyczasie (czytaj od soboty) pojawiły się jeszcze nowe kwestie:
1. zakup nowych świeczek po telekonferencji z mechanikiem postawiłem na Briski bezelektrodowe - zamówione już :D
2. znowu leje się z separatora oleju czyli muszę dorwać uszczelkę, mam nadzieję że występuje jako osobna część a nie całość :butcher:
3. muszę dorwać wydech od 1.6 bo narazie bangla na kolektorze i wydechu od 1.3 co go napewno ogranicza
4. trzeba "odetkać" katalizator :blush2:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Skfarek""]muszę dorwać wydech od 1.6 bo narazie bangla na kolektorze i wydechu od 1.3 co go napewno ogranicza[/quote]

nie sadze,kolektory maja taka sama srednice ,mowie o srednicy wewnetrzenej ;) a co jest nietak z tym od 1.6 :?:

[quote=""Skfarek""]trzeba "odetkać" katalizator[/quote]

out :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Projekty zaawansowane”