[6N] Nie odpala poważny problem jestem w Danii!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
bzylak
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2011, 0:30

[6N] Nie odpala poważny problem jestem w Danii!

Post autor: bzylak »

Witam,

Na wstępie chciałbym powiedzieć że jestem studentem i obecnie przebywam na wymianie studentów w Danii. Jak nie trudno się domysleć pojechałem tam moją ukochaną Polówką. Jestem w Danii od 22 sierpnia. Trasa minęła bez problemów. Następnie razem z kolegą wróciliśmy na tydzień do Polski. Wróciliśmy 23.10.2011 (niedziele) około 13:00 . W Pn około godziny 12:00 pojechaliśmy samochodem na uczelnie bez problemów. W czwartek 27.10.2011 chcieliśmy również pojechać autem na uczelnie ale niestety polo odmówiło posłuszeństwa nie chciał odpalić. Mianowicie kręcę rozrusznik chodzi, akumulator jest bardzo mocny, i nie chce odpalić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem jak wyszedłem poczułem spod maski ciutkę zapach benzyny. Przed wyjazdem do Danii były wymieniane przewody, kopułka rozdzielacz świece. Sprawdziłem je na nowo. Nie mam pomysłu co to może być. Pytam gdyż mechanicy w Danii są strasznie drodzy i podobno nie są fachmanami jak w Polsce. Macie jakieś pomysły co to może być ? co sprawdzić co zobaczyć? a może znacie jakiegoś fachowcą w Odense? proszę pomóżcie bo naprawdę nie wiem co mam robić. Serdecznie dziękuje za wszelkie rady!!.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

sprawdź przepustnicę i bezpieczniki na poczatek
nie napisałeś co za silnik przedewszsytkim
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="bzylak"]jak wyszedłem poczułem spod maski ciutkę zapach benzyny.[/quote]
Sprawdź, czy nie leje Ci przewód. Ja tak miałem, że spadł mi przewód idący do listwy wtryskowej i lało mi paliwem po silniku.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

pierwsze co sprawdz czy jest iskra
b
bzylak
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2011, 0:30

Post autor: bzylak »

[quote="vwkas18"]sprawdź przepustnicę i bezpieczniki na poczatek
nie napisałeś co za silnik przedewszsytkim[/quote]

silnik 1.0. A co mam sprawdzić z przepustnicą?

@JuStIcE Gdzie ten przewód dokładnie znajdę?
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Hmm, podejrzewam, że podobnie bedzie jak u mnie, między przepustnicą a pokrywą zaworów. Ale Paffcio dobrze gada, sprawdź, czy iskra jest.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
b
bzylak
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2011, 0:30

Post autor: bzylak »

okej dziękuje za wszelkie podpowiedzi, jutro od rana do niego siadam i wieczorem napisze co i jak.
b
bubel69
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 230
Rejestracja: 15 cze 2010, 23:30
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: bubel69 »

Może być taki ból, że zalałeś świece, lub taki ból że poszły kable wysokiego napięcia, tak jak to było u mnie.
b
bzylak
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2011, 0:30

Post autor: bzylak »

Niestety nie było mi dane posprawdzać rzeczy po po pierwsze padało : a dwa że niestety pożyczałem nie tak i klucz do świec. Właśnie jestem w trakcie załatwiania jakiegoś garażu oraz innego klucza do świec oraz multimetru. Myślę że do soboty wszystko ogarnę ponieważ też jestem w trakcie sesji i mam egzaminy. Odezwę się jak tylko coś sprawdzę. Bo tak jeszcze myślę czy to nie może być wina paliwa? Bo chociaż w połowie drogi w Niemieczech zatankowałem do pełna i przejechałem jakieś 300-350 km jeszcze i potem jeszcze w pn to była ni była wina paliwa tak? nie wiem sam bo już wiecie myślę już o wszystkim i się martwię. Ale posprawdzam wszystko i dam znać. I dziękuje Wam za wszelkie rady.
b
bzylak
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2011, 0:30

Post autor: bzylak »

Posprawdzaliśmy wszystko... Iskry na świecach są, przewody nie biją, sprawdziliśmy cewkę, czujniki czy prąd przewodu oraz ich rezystancje i wszystko się zgadzało. Jak wyciągnęliśmy świece były mokre oczyściliśmy je i założyliśmy z powrotem, wężyk od paliwa nie spadł.. jeszcze jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="bzylak"]Posprawdzaliśmy wszystko... Iskry na świecach są, przewody nie biją, sprawdziliśmy cewkę, czujniki czy prąd przewodu oraz ich rezystancje i wszystko się zgadzało. Jak wyciągnęliśmy świece były mokre oczyściliśmy je i założyliśmy z powrotem, wężyk od paliwa nie spadł.. jeszcze jakieś pomysły?[/quote]
No to sprawdzić trzeba czujnik halla który jest w aparacie zapłonowym. jeżeli padł to będzię krecił, a nie odpalisz.
Generalnie czy autko podłaczaliście pod komputer?
b
bzylak
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 paź 2011, 0:30

Post autor: bzylak »

[quote="czaja"][quote="bzylak"]Posprawdzaliśmy wszystko... Iskry na świecach są, przewody nie biją, sprawdziliśmy cewkę, czujniki czy prąd przewodu oraz ich rezystancje i wszystko się zgadzało. Jak wyciągnęliśmy świece były mokre oczyściliśmy je i założyliśmy z powrotem, wężyk od paliwa nie spadł.. jeszcze jakieś pomysły?[/quote]
No to sprawdzić trzeba czujnik halla który jest w aparacie zapłonowym. jeżeli padł to będzię krecił, a nie odpalisz.
Generalnie czy autko podłaczaliście pod komputer?[/quote]


jak sprawdzić ten czujnik halla? a pod komputer nie podłaczalismy nie mamy jak..
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="bzylak"]jak sprawdzić ten czujnik halla? a pod komputer nie podłaczalismy nie mamy jak..[/quote]
Jak sprawdzić to nie mam pojęcia - nigdy nie miałem z tym problemu. może się ktoś inn wypowie.

Co do podłączenia pod kompa - kup kabelek i podłącz. w PL taki najprostszy kabelek kupisz za 20-30zł. nie wiem jak w danii.
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Tutaj masz opisane m.in. jak sprawdzić halla
viewtopic.php?f=25&t=18892
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Jak jest iskra podczas kręcenia to hall jest sprawny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”