Witam, Poli najechane ma już 180 tysięcy, w lecie była regenerowana głowica. A mianowicie ostatnio grzebałem trochę przy autku żeby przygotować je na zimę i odkręciłem korek od wlewu oleju i czuć strasznie spaliny. W lecie dmuchnęło mi uszczelkę i spaliny waliły do układu chłodzenia i w zbiorniku od cieczy chłodzącej też było czuć spaliny... Pierścienie powoli się kończą???
Nie przesadzaj że od razu się kończy:D zawsze czuć spaliny albo benzynę w korku jak odkręcisz go, dzieje się coś z silnikiem?? kopci? płynu ubywa itp? jak nie to się nie przejmuj na zapas;) możesz dla pewności jaką ma kondycję spawdzić kompresję;)
[quote="kolunio21"]Nie przesadzaj że od razu się kończy:D zawsze czuć spaliny albo benzynę w korku jak odkręcisz go, dzieje się coś z silnikiem?? kopci? płynu ubywa itp? jak nie to się nie przejmuj na zapas;) możesz dla pewności jaką ma kondycję spawdzić kompresję;)[/quote]
Nie kopci, płynu delikatnie ubywa, a kompresja mierzona w lecie i bardzo ładnie wyszło bo jest dosyć wysoka jak na litrowy silniczek. Bo tak pomyślałem że przy tym przebiegu zdałoby się wymienić pierścienie ale jak już to robić to też zdałoby się i głowice na cacy zrobić, żeby po wymianie pierścionków nie zaczęło mi ciągnąć oleju głowicą...
jesli cisnienie okolo 10 to nie ma co ruszac jesli mniejsze albo nie rowne to mozna zaczac sie martwic ja ostatnio robilem glowice i zaplacilem 240zl wiec nie sa jakies strasznie pieniadze uszczelka elringa 50zl
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza [url=http://imageshack.u
[quote="swistak87"]Nie kopci, płynu delikatnie ubywa, a kompresja mierzona w lecie i bardzo ładnie wyszło bo jest dosyć wysoka jak na litrowy silniczek. Bo tak pomyślałem że przy tym przebiegu zdałoby się wymienić pierścienie ale jak już to robić to też zdałoby się i głowice na cacy zrobić, żeby po wymianie pierścionków nie zaczęło mi ciągnąć oleju głowicą...
[/quote]
Jak masz luźnej gotówki trochę to możesz wymienić pierścionki, ale po co jak masz zdrowy piec??
[quote="raadek1990"]jesli cisnienie okolo 10 to nie ma co ruszac jesli mniejsze albo nie rowne to mozna zaczac sie martwic ja ostatnio robilem glowice i zaplacilem 240zl wiec nie sa jakies strasznie pieniadze uszczelka elringa 50zl[/quote]
Ma po 13 na gar więc do tego nie ma się co przyczepić. No u mnie mam victor reinz'a.
Odświeżę trochę temat Panowie.Mianowicie w moim Polo mam przejechane 293 tyś. no i cu tu dużo gadać żre mi olej.Filtr oleju wymieniony, uszczelka miski olejowej też bo lało się jak z cedra.Jakie dajecie rokowania silnikowi?Póki co dolewam olej co jakiś czas ale wiadomo ,że kiedyś odmówi posłuszeństwa.Macie jakieś pomysły???
Możesz sprawdzić kompresję i zrobić próbę olejową, po próbie dowiesz się czy górą bierze( uszczelniacze) czy dół pierścionki.
Jak głowica to można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy,