[86c2f] Kończy się silnik???

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

[86c2f] Kończy się silnik???

Post autor: swistak87 »

Witam, Poli najechane ma już 180 tysięcy, w lecie była regenerowana głowica. A mianowicie ostatnio grzebałem trochę przy autku żeby przygotować je na zimę i odkręciłem korek od wlewu oleju i czuć strasznie spaliny. W lecie dmuchnęło mi uszczelkę i spaliny waliły do układu chłodzenia i w zbiorniku od cieczy chłodzącej też było czuć spaliny... Pierścienie powoli się kończą???
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Nie przesadzaj że od razu się kończy:D zawsze czuć spaliny albo benzynę w korku jak odkręcisz go, dzieje się coś z silnikiem?? kopci? płynu ubywa itp? jak nie to się nie przejmuj na zapas;) możesz dla pewności jaką ma kondycję spawdzić kompresję;)
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote="kolunio21"]Nie przesadzaj że od razu się kończy:D zawsze czuć spaliny albo benzynę w korku jak odkręcisz go, dzieje się coś z silnikiem?? kopci? płynu ubywa itp? jak nie to się nie przejmuj na zapas;) możesz dla pewności jaką ma kondycję spawdzić kompresję;)[/quote]

Nie kopci, płynu delikatnie ubywa, a kompresja mierzona w lecie i bardzo ładnie wyszło bo jest dosyć wysoka jak na litrowy silniczek. Bo tak pomyślałem że przy tym przebiegu zdałoby się wymienić pierścienie ale jak już to robić to też zdałoby się i głowice na cacy zrobić, żeby po wymianie pierścionków nie zaczęło mi ciągnąć oleju głowicą...
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

jesli cisnienie okolo 10 to nie ma co ruszac jesli mniejsze albo nie rowne to mozna zaczac sie martwic :P ja ostatnio robilem glowice i zaplacilem 240zl :P wiec nie sa jakies strasznie pieniadze uszczelka elringa 50zl
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

[quote="swistak87"]Nie kopci, płynu delikatnie ubywa, a kompresja mierzona w lecie i bardzo ładnie wyszło bo jest dosyć wysoka jak na litrowy silniczek. Bo tak pomyślałem że przy tym przebiegu zdałoby się wymienić pierścienie ale jak już to robić to też zdałoby się i głowice na cacy zrobić, żeby po wymianie pierścionków nie zaczęło mi ciągnąć oleju głowicą...
[/quote]

Jak masz luźnej gotówki trochę to możesz wymienić pierścionki, ale po co jak masz zdrowy piec??
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote="raadek1990"]jesli cisnienie okolo 10 to nie ma co ruszac jesli mniejsze albo nie rowne to mozna zaczac sie martwic :P ja ostatnio robilem glowice i zaplacilem 240zl :P wiec nie sa jakies strasznie pieniadze uszczelka elringa 50zl[/quote]

Ma po 13 na gar więc do tego nie ma się co przyczepić. No u mnie mam victor reinz'a.
Dobre Polo nie jest złe:)
P
Peacock
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 paź 2012, 20:03

Post autor: Peacock »

Odświeżę trochę temat Panowie.Mianowicie w moim Polo mam przejechane 293 tyś. no i cu tu dużo gadać żre mi olej.Filtr oleju wymieniony, uszczelka miski olejowej też bo lało się jak z cedra.Jakie dajecie rokowania silnikowi?Póki co dolewam olej co jakiś czas ale wiadomo ,że kiedyś odmówi posłuszeństwa.Macie jakieś pomysły???
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Możesz sprawdzić kompresję i zrobić próbę olejową, po próbie dowiesz się czy górą bierze( uszczelniacze) czy dół pierścionki.
Jak głowica to można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy,
P
Peacock
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 paź 2012, 20:03

Post autor: Peacock »

A jak to sprawdzić kolego?I jakie są z tym związane koszta?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Możesz to sprawdzić u każdego mechanika, chyba że masz manometr do sprawdzania ciśnienia sprężanie ;)
g
groobygt
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 21 lis 2012, 18:30

Post autor: groobygt »

a
Obrazek
AUTO-HOLOWANIE 24H
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”