po pierwsze temat wałkowany już multum razy, ale nie będę chamski i go zostawię żeby rozwiać wszelkie wątpliwości
odnośnie wymiany rozrządu - moim zdaniem jak już się wymienia to wymienić wszystko, bo rolki czasem też lubią się zatrzeć, rozwalić, czy też pompa wody zatrzeć
pierwsza wymiana po 90 tys. km, z kolei kolejne...mechanicy zalecają 60 tys. km - wydaje mi się, że po prostu się tak przyjęło, natomiast jak byłem w ASO się pytać o wymianę rozrządu, to tam mi powiedzieli, że ASO daje gwarancję na 90 tys. km, czyli serwis zaleca kolejne wymiany również po 90 tys. km, przynajmniej na swoją robotę dają taką gwarancję...z drugiej strony jak się rozrząd posypie to bardzo ciężko jest jednoznacznie udowodnić, że to wina montażu czy też użytych części...przynajmniej na necie jest wiele opisów sytuacji, gdzie czy to serwis, czy mechanicy wymigiwali się od odpowiedzialności za uszkodzenie silnika spowodowane usterką któregoś elementu w rozrządzie...wniosek chyba taki, że lepiej już to robić nieco częściej
