[86c2f] Na zimnym nawiewie leci ciepłe powietrze.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Radeknavi
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 28 lip 2009, 19:39

[86c2f] Na zimnym nawiewie leci ciepłe powietrze.

Post autor: Radeknavi »

Tak jak w temacie, na zimnym nawiewie lecei lekko ciepłe powietrze. Mieliscie też coś takiego? Wiecie co może być?
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

sprawdz linke
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

Nie masz klimy !!!
:grin:

Jak na polu jest gorąco, to Ci zimne nie poleci.
Możesz jeszcze sprawdzić czy przy nagrzewnicy zamyka się zawór, jak przekręcisz na "zimne".
Musisz otworzyć maskę i pod plastikiem na podszybiu znajdziesz wszystko. :)
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
Radeknavi
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 28 lip 2009, 19:39

Post autor: Radeknavi »

Linka sprawdzona, wszytsko ok. Wyciągnąłem ten zawór, i na zamkniętym lekko pzepuszcza ( dmucham w niego) Ile taki zaworek kosztuje
Zaworek zamówiony, używany oryginał za 20zł :P sprawny :) zobaczymy jak przyjdzie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

ja mam inny problem w zimie z nawiewów tych co wieja w twarz nie leci mi cieple :D zapycham je na zime gabka :Dz tego co wiem to trzeba deche zwalac i cos tam pospawac ale to duzo roboty :P
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

[quote=""raadek1990""]tego co wiem to trzeba deche zwalac i cos tam pospawac ale to duzo roboty :P[/quote]
Mylisz się, do wszystkiego dostaniesz się od komory silnika i nawet manual gdzieś był......
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

0
0000prezes0000
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 2011, 22:17

Post autor: 0000prezes0000 »

Witam jestem nowy na forum . Co do powyższej przeróbki jest w dechę w końcu będzie dobry nawiew na boczne szyby wkrótce przerobie sobie :yahoo: , co do ciepłego nawiewu po zamknięciu zaworu tez tak miałem ale poradziłem sobie w następujący sposób kupiłem zawór jakiś tam zamiennik od bodajże vw T-2 rozbebeszyłem go następnie wyjąłem uszczelnienie z niego czyli ta pół okrągłą gumkę z blaszką dociskająca ja do zaworku (takiego wałeczka) kolejno wyjąłem z mojej poluweczki mój zaworek odgiąłem z niego blaszki i wszystko ładnie mi się rozebrało następnie wsadziłem do mojego zaworku tylko samo nowe uszczelnienie wałeczek zostawiłem stary bo był dobry i wszystko w kolejności rozbierania złożyłem z powrotem przy-czym pod uszczelkę wałeczka liznąłem odrobinkę silikonu blaszkę pozaginałem i było po sprawie przy okazji wymieniłem oring który uszczelnia połączenie miedzy kołnierzem zaworu a nagrzewnicą zalałem płyn odpowietrzyłem układ i zapomniałem o problemie wszystko działa rewelacyjnie za jedyne 18 zł i troszkę czasu.
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

[quote=""0000prezes0000""]Witam jestem nowy na forum . Co do powyższej przeróbki jest w dechę w końcu będzie dobry nawiew na boczne szyby wkrótce przerobie sobie :yahoo: , co do ciepłego nawiewu po zamknięciu zaworu tez tak miałem ale poradziłem sobie w następujący sposób kupiłem zawór jakiś tam zamiennik od bodajże vw T-2 rozbebeszyłem go następnie wyjąłem uszczelnienie z niego czyli ta pół okrągłą gumkę z blaszką dociskająca ja do zaworku (takiego wałeczka) kolejno wyjąłem z mojej poluweczki mój zaworek odgiąłem z niego blaszki i wszystko ładnie mi się rozebrało następnie wsadziłem do mojego zaworku tylko samo nowe uszczelnienie wałeczek zostawiłem stary bo był dobry i wszystko w kolejności rozbierania złożyłem z powrotem przy-czym pod uszczelkę wałeczka liznąłem odrobinkę silikonu blaszkę pozaginałem i było po sprawie przy okazji wymieniłem oring który uszczelnia połączenie miedzy kołnierzem zaworu a nagrzewnicą zalałem płyn odpowietrzyłem układ i zapomniałem o problemie wszystko działa rewelacyjnie za jedyne 18 zł i troszkę czasu.[/quote]

jakis maly tutek bys mogl z tego ulepic dla potomnosci
R
Rayban
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2013, 13:53

Post autor: Rayban »

Witam Panowie

Wykonałem przeróbkę nawiewu dostępną tutaj

http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?t=15637

Mam problem w lecie. Non stopl z kratek leci b. gorące powietrze, nie da się jeździć. Zawór, o którym pisaliście był wymieniony. Nic to nie dało.

Ktoś pisał, że latem można ręcznie zakręcać nagrzewnicę. Czy to prawda ? Gdzie znajduje się ten zawór do zakręcenia ? Przeróbka nie jest doskonała. Zaślepienie tego otworu powoduje, że w auci jest tylko gorące powietrze. Przynajmniej jest tak u mnie.
K
KaBoK
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 19 kwie 2013, 20:02

Post autor: KaBoK »

W temacie zaworka nagrzewnicy!!!!!

Powyższy zaworek jest zaworem kulistym wykonanym z plastyku.
Kula zaworu na swojej powierzchni ma wytłoczony rowek który powoduje "zamierzony" przepływ cieczy po jego zamknięciu!
NALEŻY zmniejszyć średnicę kanału zaworku o tyle żeby zniwelować przepływ cieczy po zamknięciu zaworu.
O ile dokładnie nie podpowiem ponieważ przeróbki dokonałem kilka lat temu i działa do tej pory bez zarzutu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”