Kolejny problem tym razem DUŻY :(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Kolejny problem tym razem DUŻY :(

Post autor: Krasi120 »

to że samochód nie odpala jak powinien to już pisałem. wymieniłem przewody paliwowe na nowe i nic nie pomogło. wymieniłem cały zapłon, kable, świece, paluch, cewke i kopułke na nową, ale nic nie pomogło. a żeby było śmieszniej, to od początku lipca jeżdże po mechanikach i elektrykach i każdy mówi coś innego. a mianowicie problem jest taki: gdy samochód jest zimny, jedzie normalnie ma przyspieszenie i dynamike jazdy. ale jak tylko sie zagrzeje do 90, zaczynają dziać sie dziwne rzeczy - a więc szarpie tak mocno że idzie wypaść z fotela (na małych obrotach tzn 1500 do 3500) gdy tylko wejdzie powyżej 4000 obrotów to dostaje kopa jak na nitro i znów zaczyna szarpać i trząść całym autem. jak sie zredukuje bieg i da gaz do dechy do odcięcia zapłonu to przez najbliższy kilomert jedzie normalnie. i potem znów to samo. a jak sie zatrzyma na np. światłach to zgaśnie i ciężko nim wjechać pod górke na 2 biegu, albo ciężko uciec ze skrzyżowania. jak zaczyna szarpać a sie chce mu depnąć, nawet jak pod górke sie jedzie, to silnik robi Buuuuuuuuuu i obroty gwałtownie spadają do 0 ;/ prosze pomóżcie piszcie czy macie taki problem bo ja już niewiem co mam robić? wtryski paliwa są ok, pompa jest ok, ale niewiem co dalej. jakiś czujnik ( kolejny. . . ;/ ) pod podpięciu pod komputer nie ma błędów ;/
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

a z tym szarpaniem to nie jest tak że wydech ci sie przytyka?? u mnie jak katalizator się wysypał i stworzyła się kulka to zatykała rure i nie było silnych żeby auto jechało. Tylko jak to zbadać to nie wiem. mądrzejsi muszą się wypowiedzieć. Ot taki mój pomysł.
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

oki sprawdze dzięki Czaja już słyszałem to na jakimś warsztacie , ale byłem u 5 mechaników i 3 elektryków i każdy co innego wskazywał ;/
g
grzech19
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: grzech19 »

a potencjometr przepustnicy?
Awatar użytkownika
Alleandir
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 28 sie 2011, 9:40
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: Alleandir »

jeżeli masz przypchany tłumik to samochód nie będzie miał mocy.
sprawdź też ciśnienie na cylindrach, ale jeżeli wymieniałeś wszystko to nie mam pojecia,
odkręć świece i zobacz czy wszystkie są powypalane możliwe że chodzi na 2 garach.
sprawdź też podłączenie kabli zasilających do kopułki.
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

Pokazało mi na komputerze dzisiaj Błąd odpowietrzanie komory silnika . . . co to znaczy ?? a potencjometr nie mam pojęcia a pokazało by go na kompie ??
Awatar użytkownika
Bielo
Swój
Swój
Posty: 863
Rejestracja: 25 paź 2010, 17:48
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Bielo »

stawiam, że odma jest padnięta czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika

tu trochę znalezionej teorii: "Do prawidłowej pracy silnika potrzebne jest odpowietrzenie, które kieruje nagromadzone gazy z powrotem do cylindrów. Niedrożność odpowietrzenia pojawia się w odstojniku i usterka ta najczęściej występuje w wyeksploatowanych silnikach z powodu dużej ilości gazów przedmuchowych. Na gromadzenie się osadów wpływ ma także częstotliwość wymiany oleju i jego jakość"
Obrazek
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

kolego jak pisze kolega wyzej albo stawiam jeszcze na 2 opcje nie działa ci egr albo działa i sie zacina (działa jak zimny a zacina sie jak sie nagrzeje) lub sonda lambda ci sie wiesza bo juz stara jest.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

yhmmm sprawdzę odmę a co to EGR ?? jak jest zimny to jest ok właśnie a jak sie zagrzeje to fiksuje ;/ sonda lambda jest nowa z BOSCH
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

hmmm odłacz egr-a wezyki od niego i zaslep je wkretami i pojedzij jeden dzien moze bedzie poprawa bo u mnie była.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
Krasi120
Początkujący
Początkujący
Posty: 120
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Radlin

Post autor: Krasi120 »

problemem okazał sie czujnik podciśnienia komory silnika ;) problem rozwiązany koszt 215 czujnik i 200 zł robocizna
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”