pomocy adaptacja przepustnicy 6n 1.0

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

pomocy adaptacja przepustnicy 6n 1.0

Post autor: artgtitdi »

witam wiem że zaraz ktoś napisze że było to już sto razy ale przeczytałem większość tych postów i nadal nie udało mi się przeprowadzić adaptacji .sama sie nie zadaptowała i ciągle mam błąd 1087 ,mam czerstwy program polski vag2.5 którym nic nieda sie zrobić,może któryś z kolegów by podrzucił program który będzie działał z tym kablem będę bardzo wdzięczny dodam że vag com wyświetla fejsu nie wykryto
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Oj kolego zobacz pod jakim portem com masz kabel. To znajdziesz w menagerze urzadzen. Przestaw na com1.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""artgtitdi""]witam wiem że zaraz ktoś napisze że było to już sto razy ale przeczytałem większość tych postów i nadal nie udało mi się przeprowadzić adaptacji .sama sie nie zadaptowała i ciągle mam błąd 1087 ,mam czerstwy program polski vag2.5 którym nic nieda sie zrobić,może któryś z kolegów by podrzucił program który będzie działał z tym kablem będę bardzo wdzięczny dodam że vag com wyświetla fejsu nie wykryto[/quote]
To coś słabo poszło Ci to czytanie.
1. Nie zaadaptuje się przepustnica, jeżeli masz jakikolwiek błąd w sterowniku silnika. Przed adaptacją trzeba go skasować.
2. Musi być silnik nagrzany do co najmniej 80 stopni. I nie patrz na licznik tylko na to jaką temp pokazuje program.
3. tak jak wspomniał marcin86, może źle ustawiony port, może niepełna wersja programu, itp. itd.
4. jak mamy ci coś przesłać jak nie podajesz żadnego adresu :doh:
a
artgtitdi
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:04

Post autor: artgtitdi »

bez błędów też niemoge jej zadoptować i dalej nic
Awatar użytkownika
xm55
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: LU *****
Kontakt:

Post autor: xm55 »

artgtitdi na którym kanale chcesz zrobić adaptację :?:

W AEVe kanał 098 nie jest aktywny, a z tego co wiem to w tym silniku przepustnica sama się adaptuje tzn przez kompa się nie da...

Ja kiedyś w APQ próbowałem polskim vagiem i niby procedura szła ale nowych ustawień sterownik nie zapamiętywał... dopiero VAG w wersji 209 poszło (te wyższe mają zabezpieczenie sprzętowe w postaci klucza, więc nawet nimi nie próbuj bo z crackiem nie działają w full opcji).
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""xm55""]W AEVe kanał 098 nie jest aktywny, a z tego co wiem to w tym silniku przepustnica sama się adaptuje tzn przez kompa się nie da...

Ja kiedyś w APQ próbowałem polskim vagiem i niby procedura szła ale nowych ustawień sterownik nie zapamiętywał... dopiero VAG w wersji 209 poszło (te wyższe mają zabezpieczenie sprzętowe w postaci klucza, więc nawet nimi nie próbuj bo z crackiem nie działają w full opcji).[/quote]
Poza tym w małych silnikach takich jak 1.0, 1.3, 1.4 powinno się przed adaptacją zapisać wartości domyślne.
tu macie to opisane:
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9
[quote=""xm55""]dopiero VAG w wersji 209 poszło (te wyższe mają zabezpieczenie sprzętowe w postaci klucza, więc nawet nimi nie próbuj bo z crackiem nie działają w full opcji).[/quote]
a dlaczego piszesz takie bzdury?? no może nie dokońca bzdury, ale nieściśle coś opisujesz i możesz wprowadzić kogoś w błąd.
Klucz sprzętowy jest stosowany dopiero w oprogramowaniu VCDS i wtedy działa tylko z kablem.
do 6N i 6N2 spokojnie wystarcza zwykły kabelek KKL i VAG-COM w wersji 311.2, którego w sieci znajdziesz full wersję w pełni działającą.
Więc prosze cię kolego, zanim następnym razem coś napiszesz, przemyśl to dokładnie i sprawdź informacje. :piwo:
Awatar użytkownika
xm55
Początkujący
Początkujący
Posty: 107
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:02
Lokalizacja: LU *****
Kontakt:

Post autor: xm55 »

czaja zdecydowanie nie browar Ci się należy a cała zgrzewka :good: dzięki za cenną informację :victory:

Jeszcze jedno:
W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00).
Tak tylko chcę się upewnić: chodzi o "Funkcje Zaawansowane" dalej "Adaptacja" w Vagu :?:

Nie jedna wersja (309 w wzwyż) w full opcji z klasycznym kablem KKL ma zablokowane funkcje zaawansowane, lub uruchamiają się tylko za pierwszym razem - to wiem z praktyki... - nie uogólniam tylko opisuję własne doświadczenia


I jeszcze jedno:
Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC
Często w necie podawane jest min 80ºC - to temp ma wpływ czy nie :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""xm55""]Tak tylko chcę się upewnić: chodzi o "Funkcje Zaawansowane" dalej "Adaptacja" w Vagu[/quote]
Tak. Wszelkie procedury ze strony adako odnoszą się do programu VAG-COM lub VCDS.
[quote=""xm55""]Często w necie podawane jest min 80ºC - to temp ma wpływ czy nie [/quote]
na razie spotykałem się tylko z wersją że temperatura powinna być powyżej 80 stopni. i lepiej patrzeć w VAGu na temperaturę, a nie na zegary.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”