Witam.
Pojawił się problem z ABS. mianowicie na początku zaczęła co jakiś czas zapalać się kontrolka ABS. po podłączeniu do VAG wyszło nieprawidłowy sygnał czujnika lewy przód. Wymieniłem czujnik skasowałem błędy i po wyjechaniu z garażu ABS ponownie się zaświecił. Podłączyłem VAG i wyskoczył błąd o nr 00283 - sygnał prędkości kół ABS #1 (lewy przód zakres/działania - G47) Co może być przyczyną? czyżby uszkodzony przewód? Proszę o pomoc.
[quote="krzysiek750"]czyżby uszkodzony przewód?[/quote]
Możliwe że tak. sprawdź wiązkę. jest przyczepiona do amortyzatora. Możesz też przeczyścić pierścień przy piaście.
Opiszę może od czego się zaczęło.
Cała seria usterek zaczęła się od migających świec żarowych, następnie zaświeciła pompa paliwa, kolejną awaria jak wcześniej pisałem to ABS. Wczoraj co zauważyłem podczas jazdy to że licznik kilometrów pokazuje tylko połowę przejechanej trasy. Czy może przyczyną tych awarii jest uszkodzony czujnik stopu? Proszę o pomoc bo już sam nie wiem co się dzieje.
A sprawdzałeś bezpieczniki od tych urządzeń które ostatnio miały awarię?? Czy masz VAG, żeby podłączyć autko i sprawdzić ABS? Czy wiesz jak to zrobić? Czujnik stopu tez może być swego rodzaju powodem. w końcu to ten sam układ hamulcowy. ale ja zbyt dobrze nie znam 9N więc poczekajmy aż się jeszcze ktoś wypowie.
Miałem ten sam problem i też lewy przód,wydałem dużo kasy i wreszcie trafiłem do mechanika z klasą i komputerem.Okazało się,że wadliwa okazała się wiązka i to przebiegająca w podszybiu. Po sprawdzeniu przewodów biegnących do pompy ABS i wymianie uszkodzonego przewodu pełnia szczęścia.
Pozdrawiam
Wszystkie przewody zostały zbadane na przejście są ok.
Pompa sprawdzona ok.
W końcu zauważyłem że łożysko z lewej strony jest jakby mniej nabite. Zostało dobite i licznik kilometrów zaczął dobrze wskazywać, ale nadal ABS wyłącza się po przejechaniu kilkunastu metrów czyżby jeszcze trzeba było dobić łożysko? (nadmienię że w ostatnim czasie miałem wymienianą piastę z łożyskiem) przez dwa tygodnie po wymianie było ok dopiero potem zaczęły dziać się cuda.
Witam.
a ja zadam może głupie pytanie, ale czy na pewno kupiłeś piastę z łożyskiem z tym właśnie pierścieniem od ABS? Problem występuje od tej wymiany, czy dopiero później się ujawnił? Bo ja też wymieniałem piastę z łożyskiem i właśnie zwracałem uwagę na to, żeby był pierścień. Mechanik mówił mi, że są też tańsze piasty bez pierścienia. Wtedy stary trzeba wybić- zdjąć ze starej piasty i założyć na nową. Podobno jest to możliwe. Nie ufam takiemu rozwiązaniu zatem kupiłem droższą FAGowską piastę i nie mam żadnego problemu.
Pozdrawiam.
Witam, podpinam się pod temat mam problem z ABS oraz kontroli trakcji czyli ESP po podłączeniu pod kompa mam błąd "00526 Przełącznik świateł hamulców – niewłaściwy sygnał (f)" :banghead:. Czujnik został wymieniony na nowy ponieważ tamten stary padł bo światła wcale sie nie świeciły , i tez na starym był błąd ABS I ESP.Mechanik Powiedział ze to sterownik do wymiany ;/ i nie wiem czy wymmienic kolejny czujnik na nowy czy szukać sterownika? Może wie ktoś jak rozwiązać ten problem?