[86C] JAk podniesc moc w polo 1.3

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

z
ziomek456
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 08 sie 2010, 13:49

Post autor: ziomek456 »

Witam

Z dziedziny motoryzacji jestem ,,laikiem", a chciałbym się zapytać czy z motoru 1.3 - Polo FOX 93 rok da radę coś więcej wykrzesać ?

Obecnie mam standard od początku bo przejąłem samochód od taty i silnik jest 1.3 + zawrotne 33KW.

Podkręcał ktoś w ogóle taki silnik ? czy w ogóle opłaca się bawić ?
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

szukaj, szukajka nie gryzie, a temat byl omawiany 64964684984351643513546541 razy
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

[quote=""ziomek456""]silnik jest 1.3 + zawrotne 33KW.[/quote]
z tego co piszesz to sa błedy !
bo 1.0 ma 33KW czyli 45KM AAU
a 1.3 ma 40 KW i 55KM AAV
Wiec co masz ?
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Lechu_1987
nie ważne co ma, temat wałkowany wielokrotnie i tak nic nie zrobi bo się niopłaca
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

jak nie można wstawić VR6 głowicę :oki:
nie ma opcji żeby małym nakładem coś zyskac z tego silnika
z
ziomek456
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 08 sie 2010, 13:49

Post autor: ziomek456 »

[quote=""Lechu_1987""][quote=""ziomek456""]silnik jest 1.3 + zawrotne 33KW.[/quote]
z tego co piszesz to sa błedy !
bo 1.0 ma 33KW czyli 45KM AAU
a 1.3 ma 40 KW i 55KM AAV
Wiec co masz ?[/quote]


Ja właśnie czytam z dowodu rejestracyjnego P2 - dane silnika 33 KW.

No to czyli jednym słowem nie opłaca się nic robić ?
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

niee
najtansze, najpewniejsze, dajace najlepsze rezultaty wyjscie to swap innego silnika
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

popodkręcaj wszystkie śrubki w silniku, obtańcz samochód 3 razy w lewą i 3,5 raza w prawą stronę, w indiańskim pióropuszu uderzając w bęben i śpiewając głośno i wyraźnie "eeeeejjjaaa eeeejaaaa". to Ci powinno dać jakieś 5 do 15 koni.

p.s i koniecznie w okolicy jakiejś stajni (inaczej jest duże prawdopodobieństwo że po prostu konie nie przybiegną bo Cię nie usłyszą)
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

:eek: :rotfl:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

[quote=""Grzesiek2507""]popodkręcaj wszystkie śrubki w silniku, obtańcz samochód 3 razy w lewą i 3,5 raza w prawą stronę, w indiańskim pióropuszu uderzając w bęben i śpiewając głośno i wyraźnie "eeeeejjjaaa eeeejaaaa". to Ci powinno dać jakieś 5 do 15 koni.

p.s i koniecznie w okolicy jakiejś stajni (inaczej jest duże prawdopodobieństwo że po prostu konie nie przybiegną bo Cię nie usłyszą)
[/quote]


chyba też będę tak musiał zrobić :yahoo:
super manual :yahoo: :piwo:
ś
świciu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 19 wrz 2009, 17:00

Post autor: świciu »

żeby nie odkopywać srednio jakis kotletów.. szukalem do siebie gk lub 3f niestety nic sie nie trafilo, a w moim aav wydmuchalo uszczelke pod glowica i moge to tanbim kosztem zrobic (generalnie samo planowanie i koszt uszczelki) i stad pytanie: lezy mi na placu wałek z polowy 1.6 AEE, czy bedzie to mialo jakis efekt? (wydaje mi sie ze jest ciutke ostrzejszy niz a aav) no i czy splanowanie głowicy o 1 mm da jakikolwiek efekt chociaż w momencie obrotowym ? czy sam wtrysk z ABU cos pomoze? czy spasuje czy musi isc razem z kolektorem . dolot odpuszczamy bo to proste ze bedzie ciutke rzeby. Co moge zrobic jeszcze apropo góry silnika skoro bedzie "na stole"

dzieki z góry za kazda odpowiedz !!
Awatar użytkownika
Franklin
Początkujący
Początkujący
Posty: 162
Rejestracja: 24 wrz 2011, 23:28
Lokalizacja: Bielsko i Biała

Post autor: Franklin »

Ja przekładałem wtrysk z 1.6 z passata b3 do 1.3 mono w polo i jest taki sam,nie trzeba nić przerabiać pasuje plug&play
Czerweny Karawan 2eF viewtopic.php?f=28&t=42627
Obrazek
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

[quote=""świciu""]Co moge zrobic jeszcze apropo góry silnika skoro bedzie "na stole"
[/quote]


porting
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

podstawa jest spasowanie kolektorów,

dopracowanie kanałów
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

Żeby podnieść moc najlepiej jest uturbić. Najtańsze rozwiązanie
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”