Proszę o pomoc w ustaleniu usterki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
Kuba87
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 13 cze 2011, 8:34
Lokalizacja: Radom

Post autor: Kuba87 »

Witam też borykam się z takim problemem, ale poza charakterystycznym obcieraniem dochodzi jeszcze piszczenie, wybieram się dziś w związku z tym do mechanika, jeśli uda mi się usunąć to zjawisko podzielę się wiedza na ten temat. polo tdi 1.4
K
Kuba87
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 13 cze 2011, 8:34
Lokalizacja: Radom

Post autor: Kuba87 »

już po wizycie w warsztacie, nie wykonali mi co prawda naprawy z braku czasu ale mechanik stwierdził że winą tych odgłosów jest najprawdopodobniej napinacz lub sprzęgło alternatora

godzina 21.22 właśnie wróciłem od mechanika nr2 podczas diagnozowania tego dziwnego odgłosu zdemontował górną osłonę paska rozrządu gdyż jak wiadomo z tej okolicy dochodzi ten dźwięk,
wewnątrz obudowy paska jest rudawy nalot, pasek wyraźnie kołysze się, najbardziej na ostatniej dolnej rolce, nie wiem czy jest to pompa oleju czy coś innego, wychylenia paska idą w parze właśnie z tym dźwiękiem

jest to polo 1.4tdi

wymianę rozrządu wykonywał poprzedni właściciel, dostałem wszystkie paragony itp.
Mało tego byłem w serwisie który to wykonywał i potwierdzili wszystko w historii pojazdu której dostałem wydruk, przebieg od wymiany to 9tys km
Tyle udało mi się dziś ustalić, ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
Awatar użytkownika
Alone
Początkujący
Początkujący
Posty: 153
Rejestracja: 20 maja 2009, 5:42
Lokalizacja: Krakoof

Post autor: Alone »

Ja tez juz głupieje bo niewiem co robic. Pewnie najlepiej by było wymienic znowu cały rozrzad i za 10kkm znowy cieszyc sie tym samym co teraz. A jakiej firmy masz pasek??? Czy ASO wymieniało???
K
Kuba87
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 13 cze 2011, 8:34
Lokalizacja: Radom

Post autor: Kuba87 »

Siema, pasek był wymieniany przez warsztat partnerski a dokładnie Logis w Radomiu, gość od którego kupiłem samochód właśnie tam przeprowadzał wszystkie wymiany, marka paska nie jest mi znana, mam tylko paragony na części i faktury na wymianę. Nie pozostaje mi nic innego jak jutro zaprowadzić do mechanika. Sprawdź jak u ciebie pracuje rozrząd w moim przypadku ostatnie koło zębate zachowuje się tak jak by było skrzywione, w związku z tym pasek porusza się na boki podczas pracy silnika o jakieś 3-4 mm. Coś czuje że parę papierków będzie to kosztowało.:(
L
Lipson
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 lis 2008, 18:18
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Lipson »

Ostatnie koło zębate? czyli które? Od wału korbowego czy od wału rozrządu?
K
Kuba87
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 13 cze 2011, 8:34
Lokalizacja: Radom

Post autor: Kuba87 »

ostatnie miałem na myśli to na samym dole.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Kuba87, stawiałbym na uszkodzoną piastę koła wałka rozrządu, Tutaj masz obowiązkową lekturę do poczytania.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”