[quote=""cage009""]Obecnie posiadam 80-siątke ale szybko mi się rozładowywyjue.[/quote]
ja mam 62Ah i jest wystarczający
masz klimę, elektryczne szyby albo mocne audio?
albo jakiegoś złodzieja prądu?
bo aku tak sam z siebie raczej nie powinien się rozładowywać...
ja mam w swojej 72 Ah i prąd rozruchowy 620amper i jest w zupełności wystarczające , wymieniłem po awarii przekaznika grzania swiec , robił mi totalną zwarę ale tylko jak miał na to ochotę , nie mogłem znależć przyczyny, przekażnik kosztował 14 zł i po sprawie.
Ja mam w 1.9TDI-AHU 72Ah i jest ok. Nie widzę potrzeby montowania wyższej pojemności mam dziennie 20-30 rozruchów i małe przebiegi w mieście co 2 -3 dni trasa 300-600km. Jest ok. Akumulator eksploatuję najczęściej 2-3 lata bez względu na producenta ( już sprawdziłem w 2 autach).
Pozdrawiam.A.
Witam auto bez dodatkow: elektr szyb, poduszek. Jedyne co to radyjko.
Wyglada na to ze musze wymienic akum bo slaboiutko krecil i sie dusil, mechanik stwierdzil ze byl rozwalony rozrusznik.
400 zł poszlo sie wali.. teraz nieco lepiej i nie charkocze ale w mrozna noc znowu za 1 razem nie odpali, test akum wyszedl dobrze ale dzis w norauto powiedziano ze po prostu akum moze byc juz stary i tyle i ze czas na wymiane. w tej chwili jest 75ah i sie zastanawiam czy to nie za duzo. Fakt faktem ze babeczka ktora uzytkowala wczesniej jezdzila na nimela suchym akumul. moze to tez wplynelo na jego zywotnosc.
Jeszcze pytanie czy to moze byc kwestia swiec zarowych ?
Wg katalogu dla tego silnika potrzebujesz 72Ah. Jak będziesz kupował nowy to zwróć uwagę na max. prąd rozruchowy jaki może wydolić AKu. Im większy tym akumulator lepszy. Co do firm nie wypowiadam się. Osobiscie mam TREGER 72Ah/630A. Pytasz czy świece. Jak stary jeszcze raźno kręci rozrusznikiem a autko nieodpala jak zimne to wina raczej świec zarowych, ale jak z kręceniem problem to aku.
ja mam 62Ah
wybieraj modele z większym prądem rozruchowym (Silver, Plus, czy jak tam się który nazywa)
producenci mają zazwyczaj kilka modeli o tej samej pojemności - diesel potrzebuje dużo prądu żeby ruszyć
witam poradzi ktos jaki akumulator wybrac do polowki silnik 1000 zastanawiam sie miedzy centra plus a zap plus.ma ktos jakies doswiadczenia ktore lepsze.a moze ktos podpowie jakie parametry powinien miec lub gdzie to mozna sprawdzic?
dzieki za wszelkie podpowiedzi
zap silver mam ja
nie narzekam
żadnych niespodzianek przez prawie rok mi nie sprawił
kupiłem bo mi go polecał kolega, on ma takie w dwóch samochodach jeżdżących pare lat
masz benzyniaka to nie musisz kupować tego lepszego (silver), zwykły wystarczy
Witam wszystkich
W naszym "świeżo zakupionym" VW Polo 1.9D padł akumulator, w związku z tym chciałbym prosić właścicieli polówki a'la diesel o wypowiedzi na temat akumulatorów.
Chcę kupić na dniach baterię (dobrą baterię), która byłaby posłuszna dłuższy czas.
Dodatkowo nie mam pojęcia jaką pojemność i moc rozruchową zaleca producent, tj. volkswagen. W sklepie sprzedawcy radzą kupić 70 lub 74 Ah. Nie mogę się też zdecydować czy zakupić akumulator tradycyjny, czy też w wersji "nic tam lepiej nie ruszać" czyli bezobsługę.
Prosiłbym o pomoc i poradę w tej kwestji
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2009, 19:02 przez booster29, łącznie zmieniany 1 raz.
Ein Volk, Ein Wagen, Chwila, chwila ale to jest PoLo z Hiszpańskim temperamentem
witam!!
a jaki byl oryginalnie ?? tzn ten poprzedni .. to kupic taki sam parametrowo a firma to zalezne ile masz kasy .. ja mam w 2f bosch s4 (60Ah) :twisted: .. wiec wiesz .. znajomy w audi 80 ma bosch s5 (74Ah).. wazne zeby mial jak najwiekszy prad rozruchu , bo w koncu to diesel .. ja polecam boscha , inni centre ( ja omijam łukiem ) to wszystko zalezy ile chcesz wydac .. o pogooglowalem troche i masz http://abcpolo.fm.interia.pl/vw_polo_iii_6n.htm , czyli s4 bedzie dobra :twisted:
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2009, 17:41 przez alienek, łącznie zmieniany 1 raz.