Zapowietrza się ukł. chłodzenia???

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Głowica już siedzi na swoim miejscu tylko mam pewny problem... Bo po założeniu odpala ale gaśnie, w ogóle reaguje na pedał gazu z opóźnieniem. I moje pytanie czy to wina źle ustawionego rozrządu??? Wszystko dokręcane było tak jak powinno kluczem dynamometrycznym. No i z wydechu benzyne wyrzuca nie przepaloną. Jak coś to mogę filmik nagrać jak to mniej więcej wygląda.
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

[quote="swistak87"]czy to wina źle ustawionego rozrządu?[/quote]
a ustawiłeś na znakach?
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Jednak rozrząd nie był dokładnie ustawiony i w 2 cylindrze 0 kompresji bo kolizja, zawory ssące do wymiany, także głowica znowu ściągnięta... Ehh nauka kosztuje!
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

sam to tak ustawiłeś? kolegoooo... :glare:
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Tak, bo u mnie nie ma tego znacznika na obudowie rozrządu bo wyrwał go pasek od altka i na oko wcześniej się ustawiło. Ale teraz już po kolizji i wymianie 1 zaworu ssącego i ustawieniu rozrządu Polo śmiga jak trzeba.
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

A też na oko ustawiałeś kolego??
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote="kolunio21"]A też na oko ustawiałeś kolego??[/quote]

Drugim razem ustawiałem już na znak który dorobiłem markerem bo mniej więcej został tam kawałeczek plastiku i maznąłem później ustawiłem rozrząd i kręciłem 3 obroty kołem pasowym no i pokrywały się więc odpaliłem silniczek i pochodził trochę zanim się szklanki napełniły i chodzi jak nówka, nic nie stuka itp.
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Tylko teraz z kolei wyszedł kolejny problem trochę niepokojący mnie. Pierwszy dzień po złożeniu zrobiłem trochę Poli kilometrów i było ok. Dzisiaj rano też było ok a po południu jak stałem w korku to temp. doszła do 90 stopni włączył się wiatrak i polo zgasło. I nie chciało odpalić, więc zaraz zepchnąłem go na chodnik i otworzyłem maskę, po dociskałem fajki od aparatu zapłonowego i odpaliła, później znowu zgasła mi na rondzie jak na 2 dojeżdżałem zaczęło szarpać i kaput (też temp. blisko 90) i tym razem tak szybko nie odpaliła jak pierwszym razem. To wkur.... się delikatnie mówiąc i po dociskałem wszystkie wtyczki czujniki i znowu faje od aparatu i zapaliła. Później już nie gasła przy tej magicznej 90 na wskaźniku temp. i nawet do domu dojechałem. O co w tym chodzi??? Miał ktoś podobnie???
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Może być wina halla, albo cewki trzeba by było sprawdzić na początek
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Dzisiaj Poli przeszła samą siebie. Na przeglądzie zdechła i nie chciała odpalić. Już myślałem że mi nie podbije przeglądu ale wszystko było ok oprócz tego że zgasła pod koniec. Diagnosta sprawdził zapłon i iskra była itp ale przy kręceniu rozrusznikiem przy zdjętej pokrywie patelni raz nie leje paliwa i po jakimś czasie zaleje to odpali i tak w kółko. Raz jeździ raz gaśnie i fajrant...
Dobre Polo nie jest złe:)
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Wtrysk uwalony czy może podstawa monowtrysku??? Już jestem umówiony z chłopakami z warsztatu na środę więc mam nadzieje że zrobią i znowu Poli będzie śmigać...
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

podstawa odpada bo nawet bez niej bedzie chodzić ale pokracznie, albo wtrysk albo coś z wiązką.
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Jednak była to przyczyna czujnika hallotronowego. Stówka za nówkę i Polo znowu śmiga :piwo:
Dobre Polo nie jest złe:)
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

No to dobrze :)
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

Kupiłem sobie wczoraj do Poli komplecik świec NKG V-Line 5637 i przewody WN firmy SENTECH 8338. Jak myślicie będzie to dobrze się sprawować??? No i płyn chłodniczy VENOL 5L bo zalałem wodę na test po złożeniu głowicy.
Dobre Polo nie jest złe:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”