Witam posiadam vw polo classic 2000r 1.9 sdi. Od pewnego czasu posiadam problem z hamulcami, mianowicie wszystko jest dobrze dopóki nie wciskam hamulca 3-4 razy w krótkim czasie, po kilku naciśnięciach hamulec robi się twardy i jego wydolność spada( słabiej hamuje). Dodatkowo dodam że wczoraj przysłuchałem się na odpalonym silniku po wciśnięciu pedału hamulca do końca słychać jakieś takie krótkie syknięcie. Dzisiaj po południu postaram się zdiagnozować skąd to syczy.
Drodzy forumowicze może macie jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny.
nie wiem dokladnie jaki masz ten pedal ale ja po zmianie auta z VW GTI na polo to byl szkok w polowce sa strasznie slabe chamulce i duzo to samo pisze ludzi na forum mam to samo jak nacisne 2-3 razy to jest w miare dobry a pozniej staje sie twardszy i juz trzeba duzo mocno naciskac zeby hamowalo i sprawszalem to samo w innym polo i jest tak samo by trzeba na zywo to zobaczyc jak to u ciebie wyglada a zobacz na to syczenie jeszcze
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km
Rozglądałem się za takimi pompami podciśnienia i powiem ze jest to spory koszt nowa kosztuje od 600- 800 zł a z używką nie wiadomo czy nie będzie gorsza od mojej. Dodam tylko że jak nacisnę za pierwszym razem pedał hamulca auto hamuje normalnie, najgorzej jak troszku się pulsuje.
kiryl87 zanim kupisz pompe i wydasz sporo kasy przejedz sie inna polowka zobaczysz czy tak samo hamuje ja mam tak od nowosci ze jak nacisne kilka razy to jest spoko hamulec a pozniej twardnieje i juz lipa w innej polowce jest tak samo co jechalem w takich polowkach powinny byc juz 4 tarcze a nie bebny z tylu jak w maluchu ,moze jeszcze niech raz zerknie ci i na to
1.4 TDI 80 KM --daje rade szczególnie trasa 3.7 l / 100km
miałem podobne objawy i po wymianie płynu hample git[koszt nie duży ] .jeśli słabe hample to może trzeba także wymienić klocki tarcze lub szczęki bębny jeśli są na lepszą markę anie narzekać .
biały ma świętą rację na początek radzę wymienić płyn hamulcowy (DOT4) powinno się co 2 lata wymieniać ten płyn dlatego potem dzieją się takie jaja z hamulcami, płyn hamulcowy to najbardziej zaniedbywany płyn w samochodzie poza chłodziwem (co 4 lata) jeśli wymiana nie pomoże to szukamy dziury dalej...
No to ja Ci już odpowiem na Twoje pytanie! Twój problem to pęknięte servo... miałem to samo :/ tyle że mi jeszcze obroty falowały.. pozniej... a np jak stoisz na postoju na rozgrzanym silniku i nie masz wcisniętego hamulca to coś ci szumi? a jak wciśniesz hamulec to to ustaje? Jeśli tak to problem tkwi w SERVIE! koszt serva do mojej polo 800 zl nowe BOSH ja kupilem używke i okazało się szczelne za jedyne 100 zl + 300 wymiana bo trzeba bylo rozgrzebać pół samochodu...