Podpięcie Pilota[Sterownik]Pod fabryczny centralny zamek...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 678
Rejestracja: 28 maja 2010, 11:54

Post autor: tomsson »

Rozumiem, że prócz tych kabli ze schematu to jeszcze dodatkowo muszę zrobić czarny do masy i czerwony do (+)?
Pozdrawiam
b
bubel69
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 230
Rejestracja: 15 cze 2010, 23:30
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: bubel69 »

Tak, dokładnie, czyli najlepiej skręcić ze sobą zółty, zółto czarny i czerwony i podpiąć pod +, a czarny pod -
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

ja wczoraj podłączyłem centralke noxon 78zł z dwoma scyzorykami w miare dobre. wpiąłem sie w wiązke kabli co idą od tyłu koło dzwigni otwierania klapy koło bezpieczników troszke tapicerke odchylić i widać wszystko, ładnie mamy odrazu dostęp pod kierunki. tutaj wystawiam dobry manual krok po kroku mi za pierwszym razem sie udało http://vwpolo-squad.pl/viewtopic.php?t= ... 30626c8c1b
Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 678
Rejestracja: 28 maja 2010, 11:54

Post autor: tomsson »

w 6n2 dostęp do kabli "trochę" gorszy

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Zastanawiam sie czy pomęczyć sie i zrobić z kierunkami i domykaniem szyb czy isc na łatwiznę i podpiąć się w bagażniku?

Ogólnie to gdzie się podpiąć mam, żeby były domykane szyby z pilota?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

odkręć jeszcze tą osłonę od dołu
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

odkręc tą wajche od otwierania maski u mnie w polo 2śrubki na krzyżak.tak byś mógł swobodnie odchylić całą wykładzine i tam ukażą ci sie kable jesli dalej chcesz sie tam wpiąć, widże ze 6N2 ma troszke inaczej niż w zwykłym. ewentualnie bagażnik tutaj następny tuorial (z 6N2 chyba) http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=14331 a odnośnie domykania szyb sie nie wypowiem bo nic na ten temat nie wiem
Awatar użytkownika
tomsson
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 678
Rejestracja: 28 maja 2010, 11:54

Post autor: tomsson »

Witam

Podłączyłem się tak jak na schemacie i dodatkowo podłączyłem się brązowymi kablami do kierunkowskazów oraz czarny do masy i czerwony do +.

I jest problem bo jak otwieram auto z pilota to opuszcza mi jednocześnie szyby (nie podpinałem tej funkcji).

Po kilku otwarciach przestał otwierać, ale nie działa mi teraz druga pozycja otwierania okien na przycisku w drzwiach (ten że jak wcisne to szyba sama się opuści).


Co jest zgrane?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

Odswiezamy.Chce podlaczyc sterownik pod zamek pneumatyczny zaraz obok pompki.Pod co mam podlaczyc +12 i mase z 5 schematu,bo troche elektryk ze mnie slaby. http://obrazki.elektroda.net/10_1289591206.jpg Reszte juz sobie ogarne.W pompke tez?
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

[quote=""przem_polo""]Odswiezamy.Chce podlaczyc sterownik pod zamek pneumatyczny zaraz obok pompki.Pod co mam podlaczyc +12 i mase z 5 schematu,bo troche elektryk ze mnie slaby. http://obrazki.elektroda.net/10_1289591206.jpg Reszte juz sobie ogarne.W pompke tez?[/quote] kolego poszukaj bo już wiele razy było opisywane co i gdzie podłączyć, w manualach powinien być temat nawet z podpinaniem się w okolicy pompki...zbędne jest powtarzanie czegoś co już jest...trochę chęci :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

Witam !!! dzisiaj próbowałem podpiąc sterownik pod swoj centralny i po 3 godzinach udało sie ale nie miałem lutownicy wiec rozpiolem kable spowrotem i w tygodniu to wszystko polutuje. Troche walki było i 3 spalone bezpieczniki ale rozgryzlem wszystko. Podpinalem sie bezposrednio pod pompke. Jak ktoś potrzbuje dane to podaje:
-centralka pomarańcz, czarny pomarańcz i czarny podłanczamy pod mase.
- centralka czerwony, żółty i czarno żółty podpinamy do pompki pod kabel biało czerwony (tam jest stały +)
- centralka biało czarny podłanczamy do pompki pod szaro czarny
- centralka biały podłanczamy do szaro czerwonego

chciałem sie tylko zapytac tych co montowali obok pompki czy ta antenka od centralki musi wystawać czy moze byc schowana ? przypuszczam ze sygnal bedzie za slaby nie ? kurcze ten kabel od centralki strasznie krotki i nie wiem gdzie ja przymocowac dobrze zeby ładnie sygnał łapał.

sterownik to RTX AS1 http://allegro.pl/sterownik-vw-polo-gol ... 74567.html
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
przem_polo
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1177
Rejestracja: 04 lis 2009, 21:17
Lokalizacja: SKL

Post autor: przem_polo »

[quote=""suhhar""]-centralka pomarańcz, czarny pomarańcz i czarny podłanczamy pod mase.- centralka czerwony, żółty i czarno żółty podpinamy do pompki pod kabel biało czerwony (tam jest stały +)- centralka biało czarny podłanczamy do pompki pod szaro czarny- centralka biały podłanczamy do szaro czerwonego[/quote]
Ja tez tak podpialem i wszystko hula.Tylko wedlug tego to jest z schematu D.Natomiast z schematem E jest problem,albo otwiera,albo zamyka.http://obrazki.elektroda.net/10_1289591206.jpg
2011
MajóVWka(28maj),Vag Nysa(4czerwiec),M.I.V.W(7sierpien),SCP(24wrzesien)
a
apq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 23 mar 2009, 11:56

Post autor: apq »

[quote=""przem_polo""][quote=""suhhar""]-centralka pomarańcz, czarny pomarańcz i czarny podłanczamy pod mase.- centralka czerwony, żółty i czarno żółty podpinamy do pompki pod kabel biało czerwony (tam jest stały +)- centralka biało czarny podłanczamy do pompki pod szaro czarny- centralka biały podłanczamy do szaro czerwonego[/quote]
Ja tez tak podpialem i wszystko hula.Tylko wedlug tego to jest z schematu D.Natomiast z schematem E jest problem,albo otwiera,albo zamyka.http://obrazki.elektroda.net/10_1289591206.jpg[/quote]

Zamiast podłączać się do centralki można także się podłączyć pod wiązkę w drzwiach kierowcy, mianowicie:
- demontujemy osłonę bezpieczników, tą pod kierownicą - w moim przypadku (6N z nowymi zegarami) wystarczyło odkręcić 4 torxy
- demontujemy osłonę pod bezpiecznikami (tą "półeczkę" nad pedałami) - odkręcenie 2 szt trox
- tuż nad dźwignią otwierania maski wyszukujemy wiązki przewodów wychodzących ze słupka (z drzwi przednich) - wiązka ta zaraz wchodzi w główną wiązkę elektryczną, ale jest na tyle długa że śmiało można tam się wpiąć
- w wiązce tej wyszukujemy przewodów szaro-czarny i szaro-czerwony - przewody impulsowe lock i unlock naszego zamka pneumatycznego
- dla schematu "B" (przem_polo) wpinamy się odpowiednimi przewodami z centralki alarmowej w powyższe przewody zamka centralnego, ja stały +12 wziąłem bezpośrednio z zasilania centralki alarmowej, w razie czego bezpiecznik jest więc jest ok.
- sprawdzamy czy nasza nowa centralka ma ustawiony impuls na 3,5s
- kontrolujemy nasze działania przy pomocy pilota
- browarek na koniec udanego montażu :blind:
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

nie rozumiem po co sobie zycie komplikowac podpiecie pod pompke to ok 30 min roboty bez zadnego demontażu tylko kable polutować i wszystko. Nic nie trzeba demontować.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
a
apq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 23 mar 2009, 11:56

Post autor: apq »

A na przykład po to, że kupując samochód z alarmem okazuje się, że centralka jest wyposażona w moduł zamka centralnego i... po co ciągnąć przewody przez cały samochód jak można wpiąć się za kilkanaście centymetrów od centralki.
Ja z demontażem i ponownym montażem osłon wpiąłem się w 12minut :amen:
Awatar użytkownika
asad87
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 279
Rejestracja: 05 mar 2010, 19:02
Lokalizacja: Lubin

Post autor: asad87 »

Chcę w końcu zamontować sobie luksusowe wyposażenie ;) a mianowicie dołożyć pilota do mojego centralnego, ma to być tani i prosty zestaw... Zastanawiam się nad:
http://moto.allegro.pl/sterownik-noxon- ... 63157.html
http://moto.allegro.pl/sterownik-bx30-z ... 16349.html
http://moto.allegro.pl/markowy-sterowni ... 92126.html
Nie muszę mieć domykania szyb, alarmu i innych bzdetów, potrzebuje jedynie tego, aby moja polo otwierała się i zamykała po naciśnięciu guziczka :) Proszę w miarę o szybką odpowiedź bo chcę to na dniach zamontować :) Pompkę od centralnego mam od 6N2 ale to nie ma znaczenia :)
Seat Ibiza 1.4 60KM 97r.
Opel Corsa 1.2 75KM 01r.
Peugeot 206 1.4 HDI 70KM 02r.
VW Golf 1.6 101KM 97r.
Fiat Punto 1.2 60KM 02r.
VW Polo 1.9D 64KM 97r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”