Ile wytrzymują elekryczne pompy paliwa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

A może ten zamiennik od poldka 3-4 Bar co ja założyłem? Tyle czy na pewno tyle ma to nie wiem, trzeba by taką pompę pomierzyć. Na monowtrysku działa bez problemu.
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

po czym poznać ze regulator jest skopany ?? mam teraz objaw ze auto idzie tak jak powinno prawidłowo ale tak przy 4 biegu lub 3 niemal na max obrotach auto nie idzie już dalej. Auto nie gaśnie tylko po prostu przerywa rozpędzanie puścić gaz i jedzie normalnie tak samo jak dać mu w pendzel od np 3000 do dechy na 2 biegu nawet kilka razy nic się nie dzieje. Dopiero jak dłużej się leci pełnym gazem to się to dzieje już mam ochotę to auto spalić ....
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

grandprix to nie wina regulatora... sprawdź ustawienie rozrządu i zapłonu bo masz skopane na 80%
regulator albo puszcza albo ni, jak nie puszcza to nie pali i ot takie całe sprawdzanie regulatora
lepiej sprawdzić ciśnienie paliwa bo może pompa dogorywać i nie wyrabiać
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Zapłon był sprawdzany lampa i był ustawiony dobrze.
A rozrząd gdyby przeskoczył to mogło by się to tak objawiać ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

grandprix wystarczy jeden ząbek przy jakich prędkościach masz to że musisz odpuścić i przycisnąć??
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Panowie jak sprawdzić po wyjęciu z auta czy regulator ciśnienia jest ok ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

grandprix
Pewnie najlepiej wyciągnąć z wtryskiwaczami i patrzyc jak pyla
Obrazek
e
eggforever
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lut 2010, 15:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: eggforever »

podejrzewam, że padła mi pompa, jak ktoś wcześniej tu opisywał kilka razy zgasła poli na trasie a teraz wcale nie odpala. Po przekręceniu stacyjki słychać zewnętrzną pompę ale głośniej (brzęczy), nie jest to normalny odgłos. Czy można zdiagnozować jakoś miernikiem że to zewnętrzna? Nie chcę wydawać 200zł w błoto.
Masz SHIH-TZU ?
Zajrzyj na http://www.shih-tzu.pl
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""eggforever""]podejrzewam, że padła mi pompa, jak ktoś wcześniej tu opisywał kilka razy zgasła poli na trasie a teraz wcale nie odpala. Po przekręceniu stacyjki słychać zewnętrzną pompę ale głośniej (brzęczy), nie jest to normalny odgłos. Czy można zdiagnozować jakoś miernikiem że to zewnętrzna? Nie chcę wydawać 200zł w błoto.[/quote]

wejdź pod samochód, odepnij pompkę... weź na stół, wsadź jeden koniec w jakiś pojemnik z paliwem i podłącz pod 12V... i będziesz wiedział czy działa poprawnie czy nie... z tą z baku to samo możesz zrobić... ( to wszystko możesz zrobić na samochodzie jeżeli się chce... choć wygodniej na zewnątrz...
Moje byłe POLO]
Obrazek
e
eggforever
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lut 2010, 15:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: eggforever »

mam kanał i myślę, że sobie poradzę. Generalnie to jak odpiąłem filtr paliwa i podłożyłem słoik to paliwo leciało lecz znajomy mi powiedział, że powinno pryskać paliwem a nie tylko lecieć...
Masz SHIH-TZU ?
Zajrzyj na http://www.shih-tzu.pl
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""eggforever""]mam kanał i myślę, że sobie poradzę. Generalnie to jak odpiąłem filtr paliwa i podłożyłem słoik to paliwo leciało lecz znajomy mi powiedział, że powinno pryskać paliwem a nie tylko lecieć...[/quote]

1.0 ciśnienie 1,3 bara
1.3 ciśnienie 3bary

więc trochę siły tego pryskania ma :D
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

czmc, sprecyzuj co piszesz...ciśnienie w układzie 1.0 AAU i 1.3 AAV (czyli MONOWTRYSKI) mają ciśnienie pompy wstępnej (pompa w baku) 0.24Bara i ciśnieniowej (przy filtrze paliwa) 1.2Bara...Natomiast we wszystkich PEŁNYCH wtryskach jest różnica w pompie ciśnieniowej która ma 3Bary. A nie jak napisałeś wyżej.
Kolego eggforever, najlepiej byłoby zmierzyć ciśnienie paliwa w układzie. Podejrzewam że w warsztacie taka usługa nie będzie kosztować więcej jak 2-3 dychy. Co do tego "pryskania"...Zdrowa pompa powinna lać nieprzerwany strumień paliwa o jednostajnej wydajności. Nie żadne pryskanie, impulsy, mgiełki, itp.
e
eggforever
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 04 lut 2010, 15:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: eggforever »

powiem szczerze, że sam już nie wiem. Jedni twierdzą, że powinno pryskać a nie lecieć a inni, że odwrotnie. Samochód stoi na podwórku i nie odpala, mogę spróbować jedynie pożyczyć ciśnieniomierz. Podejrzewam i tak pompę tylko ewentualnie nie wiem która to może być. Dodam, że jak wlałem paliwo bezpośrednio na wtrysk, to odpalił i kilka sekund pochodził.
Masz SHIH-TZU ?
Zajrzyj na http://www.shih-tzu.pl
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""lukas2305""]czmc, sprecyzuj co piszesz....[/quote]
no może w dużym skrócie napisałem...

[quote=""eggforever""]powiem szczerze, że sam już nie wiem. Jedni twierdzą, że powinno pryskać a nie lecieć a inni, że odwrotnie. Samochód stoi na podwórku i nie odpala, mogę spróbować jedynie pożyczyć ciśnieniomierz. Podejrzewam i tak pompę tylko ewentualnie nie wiem która to może być. Dodam, że jak wlałem paliwo bezpośrednio na wtrysk, to odpalił i kilka sekund pochodził.[/quote]

pompka paliwa chodzi cały czas więc nie może pryskać (bo nie ma przerwy w pracy) ma lać dobry strumień paliwa bez przerwy...
Moje byłe POLO]
Obrazek
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Witam czy to jest pompa od 3f aObrazekObrazek
nr górny1585 110 530
nr dolny 191 906 0960
pompa bosch
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”