Ile wytrzymują elekryczne pompy paliwa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

yyy a to nie będzie problemów z ciśnieniem? fakt że jest regulator ale 2-3bary różnicy to trochę dużo.
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

A czemu mają być - regulator resztę zwraca do baku, poza tym wątpie, że będą te 4 bary z taniego zamiennika ;)

http://allegro.pl/pompa-paliwa-polonez- ... 93030.html

Na innej aukcji ktoś podaje 1-4 Bary, poza tym wymiary zgadzają się.
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

no to ok. jak dojdzie i zamontujesz to daj znać czy pracuje prawidłowo :piwo:
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siema Pany :)
Może mi ktoś wyjaścić ale tak sensownie jaka jest róźnica zewnętrznej pompy paliwa miedzy 1.3 3F a 1.0 AAU
Jestem po swapie z 1.0 na 1.3 3F pompy zostały z 1.0 silnik chodzi bez problemu paliwo daje do odcięcia czyli ok 6500, przy wyższych obrotach nic sie nie dzieje i nie przerywa.
Wszyscy piszą że przy swapie trzeba pompe wymienić, i teraz nie rozumiem dla czego jak ta z 1.0 daje sobie radę, niech ktoś kto się zna sie wypowie co i jak z tym jest, bo dla mnie to te same pompy są! na chłopski rozum (tak myślę) że jak by pompa z 1.0 dawała za małe ciśnienie paliwa to by odcinka była np. przy 4 tyś obrotów.
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""kolunio21""]Siema Pany :)
Może mi ktoś wyjaścić ale tak sensownie jaka jest róźnica zewnętrznej pompy paliwa miedzy 1.3 3F a 1.0 AAU
Jestem po swapie z 1.0 na 1.3 3F pompy zostały z 1.0 silnik chodzi bez problemu paliwo daje do odcięcia czyli ok 6500, przy wyższych obrotach nic sie nie dzieje i nie przerywa.
Wszyscy piszą że przy swapie trzeba pompe wymienić, i teraz nie rozumiem dla czego jak ta z 1.0 daje sobie radę, niech ktoś kto się zna sie wypowie co i jak z tym jest, bo dla mnie to te same pompy są! na chłopski rozum (tak myślę) że jak by pompa z 1.0 dawała za małe ciśnienie paliwa to by odcinka była np. przy 4 tyś obrotów.[/quote]

z tego co wiem to w 1.0 pompka daje ciśnienie około 1.2 bara, a w 3f około 3... a są pompki, które same regulują sobie ciśnienie np między 1 a 3 bary... taką chcieli mi sprzedać w sklepie motoryzacyjnym czyli by pasowała tu i tu.
Moje byłe POLO]
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Ja pompy zewnętrznej nie wymieniałem od 6 lat czyli od kiedy jest w domu. a co wczeniej było to nie wiem ale zaglądając to wszystko ori wygląda.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

jakie ciśnienie daje pompa wewnętrzna? zastanawiam się czy nie zastosować do gaźnika.
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

wewnętrzna 0,24Bara.
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Witam, opisywana wcześniej pompka zamiennik firmy mtm od poloneza już zamontowana. Poniżej mała fotorelacja.
Kable po zaciśnięciu na oczkach dodatkowo zalutowałem. Kolorystyka: czerwono-żółty to +12V, brązowy to masa. Dodatkowo okleiłem pompę paroma warstwami taśmy izolacyjnej dla ochrony przed uszkodzeniami i zarysowaniem przez objemkę (wywaliłem też oryginalne mocowanie i zamocowałem pompkę dużą objemką).
Na początku silnik nie chciał odpalić - musiałem odpiąć z pompy odejście do filtra, poprosić drugą osobę o włączenie na chwile stacyjki - pompka siknęła paliwkiem. Po tym zabiegu podłączyłem wężyk i odpalił od razu - widocznie było zapowietrzone. Przydatna okazała się nowa objemka na śrubokręt na wyjściu pompki. Ta oryginalna mała jest strasznie trudna do rozpięcia i ponownego zapięcia.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
m
muran56
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 04 lut 2011, 9:23
Lokalizacja: Świecie

Post autor: muran56 »

Mam pytanko po wlaczeniu zaplonu slychac pompke paliwa ale tylko to zewnetrzna. Ta ktora jest w baku jest cicho.

I o to moje pytanie czy pompke wewnetrzna tez powinno slychac ? Bo mam problem 2x mi sie juz zdarzylo ze moje polo sie zapowietrzylo chociaz w zboiorniku bylo duzo paliwa. Ciezko bylo odpalic i pomagalo niestety dmuchniecie sprezarka w bak. Niechce zeby gdzies dalej cos takiego sie stalo. Zaznacze ze od ostatniego zapowietrzenia przejechalem jakies tys. km i narazie nic takiego sie nie dzieje.

z gory dzieki za info
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

pompki w baku prawie co nie słychać, załącza się ta zewnętrzna... a ta wewnętrzna ma za zadanie pomóc zewnętrznej... wyjmij wewnętrzną i sprawdź czy chodzi czy nie zatkana... i sprawdź odpowietrzniki zbiornika
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

wg schematu elektrycznego obie pompy podłączone są pod ten sam przekaźnik więc powinny załączać się jednocześnie.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pany może mi ktoś powiedzieć czy jest możliwość przerobienia jakoś pomp paliwa np. zrobić jedną zamiast dwóch??, mianowicie potrzebuje pompę zewnętrzną 2.5bara do pelego wtrysku, kupienie tej pompy to nie lada wyczyn;/ strasznie cięzko kupić a nowa kosztuje kupę kasy.
Zastanawiam sie od jakiego jeszcze auta zastosować pompę, ewwentualnie pod przeróbkę.
Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Manuala czytałem a może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? bo 300zł za pompę dać to za duzo jak dlamnie:/
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”