odkopie temat - z racji świeżo kupionej Polówki - zabrałem sie za wymianę filtrów, świec itd.
Po wymianie filtra paliwa, pompa się zapowietrzyła. Udało mi się ją odpowietrzyć ale obroty potrafią plywac z około 900 do 1000. Przed wymianą obroty też lekko skakały. Temperatura tez lekko plywa - obstawiam na 99% termostat - już zakupiony Wahler. Pytanie jest następujące czy w tym przeźroczystym wężyku powinno być widać leciuteńkie pęcherzyki ?? Są one malutkie, nie są to bąble jak przed odpowietrzeniem. Dodam tylko że montowałem filtr filtrona i jestem ciekawy czy tam do zestawu nie powinno być uszczelki pod zawór podgrzewacza paliwa - u mnie jej nie ma a wydaje mi się że powinna tam być. Drugie pytanie : Podczas odpowietrzania jak silnik już odpalił nagle wzrosły obroty do około 3000tyś i tak się utrzymywały, po zgaszeniu i odpaleniu to samo. Wydaję mi się że zasysa powietrze przez zaworek podgrzewania i przez to świruje - z ciekawości zdjąłem ten zaworek podczas pracy silnika - widać że leci tamtędy paliwo i po chwili obroty skaczą do 2000-3000tyś - ciekawe czy to zbieg okoliczności czy tak ma być. Ufff sory za długi post
