slaw4ek - czerwony steilheck

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

dużo pracy jeszcze przed tobą :grin:
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Kombi wbrew pozorom dobrze sie modzi :)
Najwięcej kombinacji z tyłu z nadkolami jak chcesz coś szerszego.
Na moje śmiało można sadzać na 80/60 i mykać na co dzień. Ja tak latam i jestem zadowolony;]
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

No, nareszcie skończyłem felgi (choć nie idealnie- autosol na rant by się przydał i więcej talentu malarskiego ;D ). Odświeżyłem hockenheimy, niszcząc ładny oryginalny srebrny kolor, zjechałem ranciki, bo były całe poobdzierane od krawężnika, szlifierka w ruch. Dekielki oryginalne, pomalowałem szarym podkładem. Zeszło 4 miesiące, całkiem niezły wynik myślę ;p. Zdjęcie z teraz, ciemno, ale rant widać. ;]

Obrazek

Na ten miesiąc, zostało jeszcze założenie kitu 85/70 bo leży pod szafą i się kurzy (a, już wiem, czekam jeszcze na talerzyki obniżające od znajomego tokarza- czyli nie wiadomo kiedy będą).

No i zakupiłem lewy drążek, łożyska na tył, gumy tłumika, żeby tak nie wisiał, tuleje belki i to chyba wszystko jak na razie. Montaż na dniach( patrz- mniej więcej miesiąc ;D).

O jeszcze z planów na ciepłe dni papier 60, hammerite, szpachla i trzeba będzie zatuszować rdzę z tyłu na progu. :blush2: I na błotniku. No. ;D
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

slaw4ek hehe jakbyś podjechał to dało by radę zrobić w ciągu jednego dnia
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

A mógłbym kiedyś podjechać? Chociaż przednie amortyzatory wymienić, bo na amorkach z przodu ta dziadowska nakrętka wkładu siedzi. ;/
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Przód zawieszenie zrobione dzisiaj, dzięki uprzejmości i ogromnym wkładzie pracy vwkas18-a. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i poświęcenie czasu.

PS. Nie polecam nikomu jazdy z odkręconym stabilizatorem (szczęście, że wypadł z wahacza 200m od domu na dohamowaniu do skrzyżowania- reakcja ludzi- bezcenna :-D )
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

slaw4ek hehe odkręcony :blush2: jakiś jołopa spawał staba przy wachaczu poprostu imbecyl
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Mogłem go od razu wymienić w zeszłym roku, jak widziałem co z nim nie tak; nie czekać aż walnie przy dokręcaniu. A tak teraz, mam nagumowany rant błotnika i rdzy nie widać. :-D


Edit:
Na czerwonym świstku papieru z napisami TUV (zwanym też certyfikatem), widnieje m.in informacja:

tieferlegung des fahrzeugaufbaus bis ca. 80 mm

oraz:
in allen fällen ist abweichend von dem vdtüv merkblatt 751 auf eine mindestbodenfreiheit von 80mm (bzw. 70mm bei formelastischen bauteilen) zu achten
(Pominąłem wielkie litery i umlauty)

Więc jednak mam ciągle nadzieję, że mnie Niemcy nie oszukali, sprężyny się ułożą i będzie 80mm. :-D
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Co spojrzę na to auto to coś nowego do roboty widzę... (wczoraj ukręciłem śrubę od regulacji luzu na lince sprzęgła :fan1: ) Do wakacji auta raczej nie ogarnę. ;P

Dobra, założylem przedwczoraj tylne sprężyny od mojego oszukanego kitu i amorki. Na środkowym ustawieniu talerzyka auto siadło tak (pusty zbiornik LPG i 3 litry PB 95):

Obrazek

co z przodem który nie-siadł wygląda jak wygląda.

Z bliska z lewej strony:
Obrazek

Dzisiaj więc przerzuciłem talerzyk na najwyższe położenie i jest tak jak na poprzednich sprężynach (-60mm ??) i amortyzatorach firmy hart bezolejowych.

Podsumowując- zestaw sprężyn oszukany był tylko w połowie, teraz mam obniżenie 60/70. <super>

No i czekam na stabilizator już 6 dni (na wrocławskich szrotach polówek nie było) ;/
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

mniej więcej wiem jak u mnie będzie taka opona wyglądać na -60 z tyłu, dzięki ;) nawet rant tak samo będe miał wypolerowany plus wnęki w "telefonach''

ranty ciężko było zaklepać?
Obrazek
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Jeden jest w połowie zaklepany, ten od lewej, drugi jest nie ruszany. A jak go zaklepywałem to chyba kiedyś nawet na privie pisałem. :)
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

faktycznie, a wrzucisz fote tego w połowie zaklepanego? trze Ci coś?
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Podoba mi się ale przód za wysoko względem tyłu

Masz foto pstryknięte z obciążeniem jakimś czy bez :?:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Na pusto było, ale mam zbiornik LPG wiec może ciut niżej od niego być. Kurde nie wiem co z tym przodem zrobić, ciąć zwoje czy nie- oto jest pytanie! :D
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Co masz za springi na przodzie :?:

Cięcie to druciarstwo jak to zrobisz nie chwal się przypadkiem :crazy:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C”