Chodzi na 3 garach.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Chodzi na 3 garach.

Post autor: Jarekk1813 »

Witam wszystkich.
Mam taki problem, że jak odpalam samochód rano to chodzi na 3 garach dopóki go nie przepale(nie wkręcę go na obroty tak okolo4000) Dopiero wtedy jest dobrze.
Czekam na odpowiedzi z góry dzięki wszystkim i pozdrawiam.
t
tolek102
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 328
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Trzcińsko Zdrój//Szczecin

Post autor: tolek102 »

sprawdź świece i czy kable są dobrze dociśnięte
a jak odpalasz i chodzi na 3 garach to po kolei pojedynczo ściągaj kable ze świec, jak ściągniesz i nic się nie zmieni to znaczy że coś nie tak ze zdjętym kablem albo świecą do której idzie ten kabel
a jak odpalisz, na luzie pociągniesz do 5k obrotów to już cały czas normalnie jest czy czasami w trakcie jazdy odczuwasz chodzenie na 3 garach (zmniejszona moc itp.) ??

jeśli problem całkowicie ustaje po przeciągnięciu na luzie do 5k obrotów to może coś z aparatem zapłonowym, dopiero jak zacznie podawać szybciej iskrę (większe obroty szybsza iskra) to się coś "odwiesza" i zaczyna normalnie działać
Ortografia to moja bardzo słaba strona, więc wybaczcie mi wszystkie błędy :D
Obrazek
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

no dopiero jak go przeciągnę do około 5k to przestaje, podczas jazdy już tego nie ma.
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""tolek102""]sprawdź świece i czy kable są dobrze dociśniętea jak odpalasz i chodzi na 3 garach to po kolei pojedynczo ściągaj kable ze świec, jak ściągniesz i nic się nie zmieni to znaczy że coś nie tak ze zdjętym kablem albo świecą do której idzie ten kabel[/quote]
tak jak wyżej :arrow: kopułka i palec
jaki silnik :?:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
C
Changeman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Changeman »

U mnie w 3f bylo tak chodzil niby na 3 gary niby sie dusil nie mial mocy jak sie nagrzal przechodzilo. Okazalo sie ze walniety byl niebieski czujnik. Jak to nie pasuje to sprawdz tak koledzy pisali aparat zaplonowy (czujnik halla) swiece przewody. Pozdro
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

1.3 AAV no muszę sprawdzić te przewody i może świece założę stare bo te to jakieś tanie są.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

przedewszystkim kable i kpoulka bo jeslki stoi na dworze moga dostawac wilgoci i juz iskry nie ma.
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

Wymieniłem świece i jest dobrze tamte już były wypalone strasznie
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

powodem tego tak naprawdę była pęknięta głowica Przy drugim cylindrze i wydmuchana uszczelka pod głowicą...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”